کد خبر : 2072422 | 06 مهر 1403 ساعت 02:50 | 3.7K بازدید | 11 دیدگاه

حمله کین به آرسنال: باشگاه کوچک با ذهنیت کوچک!

روی کین اظهارات تندی را علیه آرسنال به دلیل سبک بازی برابر منچسترسیتی مطرح کرد.

حمله کین به آرسنال: باشگاه کوچک با ذهنیت کوچک!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال این هفته در یکی از جنجالی‌ترین و جذاب‌ترین دیدارهای فصل رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی منچسترسیتی به میدان رفت و با وجود اینکه تا لحظات پایانی با یک گل از حریف پیش بود، اما نتوانست این برتری را حفظ کند و در نهایت به تساوی ۲-۲ رضایت داد.

شاگردان میکل آرتتا نیمه دوم را ۱۰ نفره آغاز کردند و به همین دلیل تصمیم گرفتند که عملکردی دفاعی را به نمایش بگذارند تا بتوانند از برتری‌شان محافظت کنند و این موضوع انتقادهای بسیاری را از سرمربی این تیم به همراه داشت و حالا روی کین هم به جمع این منتقدان اضافه شده است.

2086523

روی کین در گفت‌وگو با پادکست Stick to Football در این باره اظهار داشت: «آنها درست مانند یک باشگاه کوچک با ذهنیت کوچک رفتار کردند. کافی است به سه یا چهار هفته قبل برگردید و ببینید که آرسنال در دیدار برابر برایتون هم به مدت ۱۰ یا ۱۵ دقیقه به همین شکل بازی کرد و همین عملکرد را داشت.

بحث من است که ایده و سبک بازی آنها در برابر تیمی بزرگ مانند منچسترسیتی در خانه حریف با دیدار برابر تیمی مانند برایتون در خانه دقیقا یکی است. آنها در خانه مشغول وقت تلف کردن برابر برایتون بودند و این ایده را برابر سیتی هم اجرا کردند، به جای این که وقتی توپ را در اختیار دارند تلاش کنند تا چهار یا پنج پاس متوالی به یکدیگر بدهند.»

دیدگاه‌ها