کد خبر : 2072418 | 05 مهر 1403 ساعت 13:44 | 64.5K بازدید | 62 دیدگاه

در حضور کارلتو و هم‌تیمی‌ها

عذرخواهی رسمی اندریک: دیگر تکرار نمی‌شود

اندریک می‌داند که برابر آلاوس مرتکب اشتباه بدی شد که می‌توانست به رئال ضربه‌ای جدی بزند. او از این بابت پوزش خواست.

عذرخواهی رسمی اندریک: دیگر تکرار نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، دقیقه 81 بازی برابر آلاوس بود که اندریک بدون توپ بازیکن حریف را لگد زد و از داور کارت زرد گرفت. به عقیده کارشناسان داوری این حرکت قرمز داشت ولی داور به زرد بسنده کرد. اخراج اندریک نه تنها رئال را 10 نفره می‌کرد که باعث می‌شد او دربی را نیز از دست بدهد.
مارکا در گزارشی ویژه نوشت که اندریک خوب می‌داند که اشتباه کرده و اینکه حق او کارت قرمز بود. بعد از بازی کارلو آنچلوتی با ستاره جوان برزیلی صحبت کرد و از او توضیح خواست. اندریک نیز در جواب اشتباه خود را قبول کرد.

پدیده 18 ساله به مربی ایتالیایی گفت: «مقصر من بودم و این اشتباه را کاملا قبول دارم. این اشتباه دیگر تکرار نمی‌شود و می‌دانم که ممکن بود به تیم چه ضربه‌ای بزنم. دیگر محال است چنین صحنه‌ای را از من در بازی‌ها ببینید.»

2086620

حتی اندریک قرار است امروز در تمرین رئال در حضور هم‌تیمی‌هایش به خاطر آن حرکت عذرخواهی کند و قول بدهد که دیگر چنین چیزی را تکرار نخواهد کرد و درس‌های لازم را گرفته است. اندریک از زمانی که به رئال پیوسته حتی به اندازه 90 دقیقه هم بازی نکرده ولی تاثیرش عالی بوده و توانسته دو گل بزند. او در غیاب امباپه ممکن است در دربی شروع کننده باشد.

دیدگاه‌ها