کد خبر : 2072414 | 06 مهر 1403 ساعت 02:37 | 14.4K بازدید | 35 دیدگاه

پرسپولیس قاتل رکورد شکست‌ناپذیری استقلال!

استقلال بعد از دو سال در یک بازی به عنوان میزبان شکست خورد.

پرسپولیس قاتل رکورد شکست‌ناپذیری استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال با شکست تلخ مقابل پرسپولیس در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، با پنج امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار گرفته و حالا اوضاع این تیم بحرانی‌تر از همیشه پیش می‌رود.

لابلای همه آمار‌های منفی استقلال مقابل پرسپولیس از جمله عدم پیروزی در ۱۷ بازی متوالی به مدت هفت سال، یک رکورد رؤیایی دیگر برای شاگردان جواد نکونام از دست رفت و آن هم شکست در بازی خانگی بود.

استقلال اگرچه در اراک میزبان پرسپولیس بود، اما به هر حال نام میزبان این بازی را یدک می‌کشید و در نهایت از رقیب سنتی شکست خورد. شکستی که بعد از ۳۰ بازی خانگی برای آنها رقم خورد.

2086567

آخرین باری که استقلال در بازی خانگی‌ شکست خورده، هفته اول لیگ بیست و دوم بود که شاگردان ریکاردو ساپینتو با نتیجه ۲-۰ از سپاهان در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی شکست خوردند.

دیداری که در مردادماه ۱۴۰۱ برگزار شده بود و حالا استقلال بعد از دو سال و دو ماه در یک بازی خانگی در لیگ برتر از حریف شکست خورد.

نکته جالب توجه اینکه در آخرین باخت خانگی استقلال، رامین رضاییان به عنوان بازیکن سپاهان برابر آنها گلزنی کرده بود و حالا بعد از دو سال، با خطای پنالتی منجر به گل‌ پرسپولیس، این رکورد از کف استقلال پرید.

دیدگاه‌ها