کد خبر : 2072409 | 06 مهر 1403 ساعت 02:22 | 6K بازدید | 3 دیدگاه

رقابت شدید در چلسی: هیچ بازیکنی اینجا نمی‌خوابد!

پدرو نتو می‌گوید رقابت برای حضور در ترکیب چلسی به حدی شدید است که هیچ بازیکنی نمی‌تواند درست بخوابد.

رقابت شدید در چلسی: هیچ بازیکنی اینجا نمی‌خوابد!

به گزارش "ورزش سه"، نتو پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال تصمیم گرفت که ولورهمپتون را ترک کند و به چلسی بپیوندد تا فوتبالش را در این تیم تحت هدایت انزو مارسکا ادامه دهد اما خیلی زود متوجه شد که قرار گرفتن در ترکیب اصلی چلسی کار آسانی نیست و رقابت جدی پیش‌رو دارد.

حضور بازیکنانی مانند جیدون سانچو، میخایلو مودریک و همچنین درخشش نونی مادوئکه باعث شد که کار او بیش از پیش دشوار شود و باید تمام تلاشش را برای ارائه بهترین عملکرد ممکن در تمرینات به کار بگیرد تا بتواند سرمربی این تیم را برای انتخابش و حضور در ترکیب اصلی مجاب کند.

نتو در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «با توجه به تعداد بازیکنان باکیفیتی که در این تیم داریم هیچکس نمی‌تواند بخوابد. سرمربی هم پیش از این گفته بود که همه نمی‌توانند در تمامی دیدارها به میدان بروند و ما باید به سختی تلاش کنیم و هر هفته، در هر جلسه تمرین و هر بازی خودمان را ثابت کنیم. این روحیه و ذهنیت است که ما را به اوج خواهد رساند.

همه باید به سختی تلاش کنند. وقتی به باشگاهی بزرگ می‌آیید باید با شرایط جدید سازگار شوید. شاید من در تیم قبلی فرصت را داشتم که در ۹۰ درصد مسابقات در زمین حضور داشته باشم اما اینجا باید بیشتر تلاش کنم و با این وجود باز هم از سیستم چرخشی استفاده خواهد شد.»

دیدگاه‌ها