کد خبر : 2072407 | 05 مهر 1403 ساعت 13:10 | 28.5K بازدید | 25 دیدگاه

رود گولیت:

گارناچو می‌خواست از شر تن‌هاخ خلاص شود!

رود گولیت پس از تساوی منچستریونایتد برابر توئنته صحبت‌های جالبی را درباره رفتار اریک تن‌هاخ با الخاندرو گارناچو مطرح کرد.

گارناچو می‌خواست از شر تن‌هاخ خلاص شود!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا در ورزشگاه اولدترافورد میزبان توئنته بود و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۱-۱ رضایت دادند تا امتیازات این بازی بین میزبان و مهمان تقسیم شده باشد.

گارناچو در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور نداشت و در دقیقه ۶۷ به عنوان بازیکن تعویض وارد زمین شد و صحبت‌های طولانی مدت تن‌هاخ با این بازیکن پیش از ورودش به زمین و در حالی که بازی گره خورده بود توجه بسیاری را جلب کرد و مورد توجه گولیت هم قرار گرفت.

2086600

اسطوره فوتبال هلند با انتقاد از رفتار سرمربی یونایتد که هم‌وطنش است به زیگو اسپورت گفت: «او می‌خواست با گارناچو پیش از ورودش به زمین جلسه برگزار کند اما این بازیکن اصلا از این وضعیت راضی نبود. گارناچو خودش را برای این آماده می‌کرد که زودتر وارد زمین شود و سرمربی مدام سعی داشت با او حرف بزند. کاملا از صورت این بازیکن مشخص بود که دارد با خودش فکر می‌کند دست از سرم بردار، مرد!

شما به عنوان یک مربی هم متوجه می‌شوید که شرایط خوب پیش نمی‌رود. من همچنین دیدم که فن نیستلروی مدام در صحنه است. او هم از این وضعیت راضی نبود و حتی کار به کاسمیرو هم کشید. از این وضعیت مشخص است که شرایط خوب پیش نمی‌رود.»

دیدگاه‌ها