کد خبر : 2072390 | 05 مهر 1403 ساعت 12:19 | 34.7K بازدید | 66 دیدگاه

از 100 بار 99 بار گل می‌شد

بارسلونا، چه شانسی: چطور این توپ گل نشد! (عکس)

بورخا مایورال دیشب در دقیقه 94 بهترین بخت ختافه را مقابل ایناکی پنیا از دست داد.

بارسلونا، چه شانسی: چطور این توپ گل نشد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ختافه دیشب بارسا را در مونتجوئیک در لحظاتی از بازی زجر داد و در مجموع بارسلونا از روزهای خوبش فاصله داشت. برتری 1-0 بارسا که همین چند روز پیش در زمین ویارئال 5 گل زده بود، نشان می‌دهد که ختافه توانست بارسا را تا چه اندازه محدود کند.

دیشب به خصوص در دقایق پایانی، نزدیک بود بارسا ورزشگاه را با خاطره‌ای تلخ ترک کند و اولین امتیازات فصل را از دست بدهد اما چطور؟

موقعیت عالی مایورال

در دقیقه 94 بازی، بورخا مایورال یک موقعیت کاملا واضح و عالی داشت که می‌توانست مسیر مسابقه را تغییر دهد. یک توپ به نقطه پنالتی در مقابل پای او ارسال شد و او را برای زدن گلی که می‌توانست شادی را برای ختافه به همراه داشته باشد، در بهترین شرایط قرار داد ولی بورخا به بدترین شکل ممکن ضربه زد و توپ با اختلاف زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت. مایورال فصل قبل تا پیش از مصدومیت شدیدش از بخت‌های آقای گلی لالیگا بود و به نظر هنوز نتوانسته فرم خوبش را پیدا کند.

2086580
2086581

واکنش‌ها

لوئیس میلا، بازیکن ختافه، در پایان این دیدار در مورد این صحنه صحبت کرد: «حیف شد، آنها فرصت‌هایی داشتند و ما نیز به همچنین ولی تفاوت این است که ما قدر موقعیت‌هایمان را ندانستیم. افسوس از آن توپی که مایورال نزد.»

حتی هانسی فلیک هم به این صحنه اشاره کرد: «ما یک شانس واضح داشتیم که لواندوسکی گل کرد، ولی آنها از شانس مسلمشان استفاده نکردند. اینگونه است که می‌توان در یک بازی برنده شد.»

رئیس باشگاه ختافه نیز گفت: «ما 4 مساوی در این فصل داریم که در سه تا به راحتی باید برنده می‌شدیم. ما تاوان ضعف در خط حمله و تمام‌کنندگی را پس می‌دهیم. امشب هم می‌توانستیم بازنده نباشیم.»

دیدگاه‌ها