کد خبر : 2072387 | 05 مهر 1403 ساعت 12:06 | 45.9K بازدید | 47 دیدگاه

پرسپولیس امسال هم مدعی اول است

حسینی روز خوبش بود، استقلال شانس آورد!

بازیکن سال‌های نه چندان دور پرسپولیس می‌گوید این تیم امسال هم مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

حسینی روز خوبش بود، استقلال شانس آورد!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نورمحمدی مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم مقابل استقلال در دربی ۱۰۴ به خبرنگار ما گفت:

«از همان اول بازی مشخص بود که پرسپولیس میل به بردن دارد. شاگردان گاریدو از همان سوت شروع انگیزه زیادی داشتند و حقش گرفتن سه امتیاز بازی بود.»

او درباره عملکرد قرمزها در فصل جدید افزود:
«شاید ابتدای فصل همه فکر می‌کردند چون برخی بازیکنان رفته‌اند و سرمربی تغییر کرده کار پرسپولیس به مشکل خواهد خورد ولی همه دیدیم که همان روال سالیان قبل خود را ادامه می‌دهد. چون پرسپولیس به ساختار تیمی خوبی رسیده هیچ تغییری روی آن اثر منفی ندارد. مطمئن باشید این تیم امسال هم مدعی اصلی قهرمانی است.»

نورمحمدی در این باره که "نتیجه دربی به خاطر بازی خوب پرسپولیس بود یا بازی بد استقلال؟" پاسخ داد:
«پرسپولیس حریفش را مجبور کرد که عقب بکشد. اگر استقلال در این بازی کاری نکرد علتش این بود که پرسپولیس بازی خود را تحمیل کرده بود. وقتی گاریدو توانست مهره‌های موثر حریف را از بازی خارج کند هنرش را نشان داد. تازه اگر حسینی نبود در همان نیمه اول پرسپولیس دو گل صددرصد زده بود. در کل گاریدو در این بازی تیم را با فکر و برنامه و استراتژی به زمین فرستاد.»

وی در خصوص بازی بعدی در لیگ نخبگان و دیدار با پاختاکور نیز اظهار داشت:
«امیدوارم خستگی بازی‌های اخیر بر تن بازیکنان نمانده باشد. بالاخره وقتی تیمی حتی بازی‌های خانگی خود را در شهری دیگر برگزار می‌کند شرایط ایده‌آل ندارد. در مجموع پرسپولیس اگر خودش باشد از آن بازی هم دست پر خارج می‌شود.»

"هواداران پرسپولیس می‌گویند قهرمانی لیگ برایشان عادی شده و حالا قهرمانی آسیا می‌خواهند". نورمحمدی در واکنش به این موضوع گفت:
«در برخی پست‌ها بازیکن جایگزین نداریم و این شاید مشکل‌ساز شود. با این حال صحبت کردن درباره قهرمانی آسیا کار راحتی نیست. تیم‌های این تورنمنت خصوصا کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس با توپ پر می‌آیند نمی‌شود از الان درباره پایان لیگ نخبگان حرف زد. قطعا قهرمانی آسیا لذتی دارد که هر پرسپولیسی‌ای دوست دارد آن را تجربه کند.»

دیدگاه‌ها