کد خبر : 2072381 | 05 مهر 1403 ساعت 11:59 | 9.1K بازدید | 11 دیدگاه

بحران در آرسنال: وضعیت رایا معلوم نیست

میکل آرتتا تایید کرد که وضعیت مصدومیت داوید رایا و مدت زمان لازم برای درمانش هنوز مشخص نیست.

بحران در آرسنال: وضعیت رایا معلوم نیست

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در جریان دیدارهای دور سوم از رقابت‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس روبروی بولتون به میدان رفت و موفق شد با نتیجه پر گل ۱-۵ برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی این مسابقات شود تا شانس قهرمانی را همچنان حفظ کرده باشد.

توپچی‌ها این فصل هم یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و دیگر مسابقات هستند اما به نظر می‌رسد که با بحرانی جدی در زمینه مصدومیت بازیکنان‌شان روبرو شده‌اند. آنها در حال حاضر مارتین اودگارد، اولکساندر زینچنکو، تاکه‌هیرو تومیاسو و میکل مرینو را در اختیار ندارند.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که شرایط رایا که شب گذشته هم در ترکیب تیمش حضور نداشت چندان خوب نیست و این ممکن است خبر بسیار بدی برای آرتتا باشد که دیدارهای دشواری در پیش دارد. او در پاسخ به این سوال که آیا رایا در بازی برابر لستر در ترکیب حضور خواهد داشت یا خیر گفت: «ما هنوز هیچ چیزی در این باره نمی‌دانیم. مصدومیت رایا از ناحیه عضله است و باید ببینیم که شرایطش به چه صورت پیش خواهد رفت.»

اگر رایا نتواند برابر لستر به میدان برود، آرتتا به احتمال زیاد باید از نتو به عنوان دروازه‎‌بان دوم تیمش استفاده کند، اما هواداران امیدوار هستند که رایا توانایی بازگشت به میدان را داشته باشد.

دیدگاه‌ها