کد خبر : 2072372 | 05 مهر 1403 ساعت 11:23 | 10.9K بازدید | 19 دیدگاه

دروازه‌بان گل‌گهر به دنبال رکورد ویژه‌

اخباری بالاتر از گلرهای ایرانی و خارجی لیگ برتر

دروازه‌بان باتجربه گل‌گهر برای حفظ رکورد ویژه خود در لیگ برتر دست به کار شده است.

اخباری بالاتر از گلرهای ایرانی و خارجی لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری شروع فوق‌العاده‌ای در لیگ بیست و چهارم داشته است؛ این دروازه‌بان باتجربه در 4 مسابقه اول گل‌گهر توانسته با نمایش‌های خوب و واکنش‌های تماشایی در سه بازی دروازه تیمش را بسته نگه دارد و به رکورد خوبی از حیث تعداد کلین‌شیت برسد.

اخباری حالا در جدول بهترین گلرهای لیگ برتر به صورت مشترک با الکسیس گندوز و اکتیر یوسوپوف با 3 کلین‌شیت در صدر ایستاده اما تیم او برخلاف پرسپولیس و تراکتور یک بازی کمتر دارد و به همین خاطر رکورد اخباری ویژه‌تر است.

در چنین شرایطی گلر باتجربه گل‌گهری‌ها در تمرینات تیمش با انگیزه بالا حاضر است و تلاش می‌کند تا با حفظ آمادگی جسمانی بالای خود در مسابقات بعدی نیز خوش بدرخشد و به اهداف بزرگ خود دست یابد.

2086552

اخباری همراه با گل‌گهر روز جمعه مقابل هوادار در هفته ششم به میدان می‌رود و امیدوار است بار دیگر دروازه‌اش را از گل حفظ کند و رکورد خود در بحث کلین‌شیت را ارتقا بدهد.

دروازه‌بان باتجربه گل‌گهر که در گذشته بارها به تیم ملی دعوت شده، بعد از غیبت در چند اردوی اخیر عزم خود را جزم کرده تا بتواند نظر امیر قلعه‌نویی را دوباره به خود جلب کند و به پیراهن تیم ملی هم برسد. او برای این منظور در لیگ برتر به روزهای بهتر هم می‌اندیشد.

دیدگاه‌ها