کد خبر : 2072366 | 05 مهر 1403 ساعت 10:36 | 8.6K بازدید | 46 دیدگاه

هراس کاپیتان از لورکوزن: جنگ تا لحظه آخر!

توماس مولر معتقد است که بایرن مونیخ باید تا لحظه آخر برابر بایرلورکوزن بجنگد و مراقب حریف قدرتمندش باشد.

هراس کاپیتان از لورکوزن: جنگ تا لحظه آخر!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز شنبه در چارچوب دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های بوندسلیگا در یکی از حساس‌ترین و تماشایی‌ترین مسابقات این هفته فوتبال اروپا باید در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی بایرلورکوزن به میدان برود و امیدوار است که بتواند اختلاف امتیازش را با این تیم در صدر جدول افزایش دهد.

مولر در گفت‌وگو با سایت رسمی بوندسلیگا درباره این رویارویی جذاب اظهار داشت: «هر دو تیم در بین جذاب‌ترین تیم‌های بوندسلیگا هستند. بایرن سال‌هاست که بزرگترین تیم آلمان از نظر بین المللی به حساب می‌آید و لورکوزن فصل گذشته توانست ما را شکستند و در صدر جدول قرار بگیرد. باید به احترام این کار برای آنها کلاه از سر برداشت.

2075825

حالا رکوردهای بسیاری را شکستند، اما مهم‌تر این بود که توانستند با چه سبک درخشانی از این رکوردها عبور کنند. با توجه به سبک بازی لورکوزن و بازیکنانی که در اختیار دارند و نحوه عملکردشان به عنوان یک تیم همیشه می‌دانید که بازی برابر آنها دشوار است. آنها نه تنها می‌توانند به خوبی فوتبال بازی کنند، بلکه می‌توانند به حریف آسیب بزنند.

آنها هرگز تسلیم نمی‌شوند، تعداد گل‌هایی که در لحظات پایانی به ثمر می‌رسانند دیوانه‌وار است. هر زمانی که به چیزی نیاز داشته باشند، در می‌زنند تا کسی در را باز کند و همیشه هم کسی هست که در لحظات مهم و سخت به دادشان برسد. به همین دلیل فکر می‌کنم که این بازی تا لحظه آخر بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.»

دیدگاه‌ها