کد خبر : 2072364 | 05 مهر 1403 ساعت 09:48 | 20.5K بازدید | 6 دیدگاه

خولین آلوارز:

حرف بدی نزدم که از سیتی خجالت بکشم

خولین آلوارز معتقد است که خداحافظی بدی با منچسترسیتی نداشته و شبکه‌های اجتماعی اظهاراتش را بد جلوه داده است.

حرف بدی نزدم که از سیتی خجالت بکشم

به گزارش "ورزش سه"، آلوارز پس از دو سال حضور در منچسترسیتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال تصمیم گرفت این باشگاه را ترک کند و راهی اتلتیکو مادرید شود چون دوست داشت که فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد و ارلینگ هالند این اجازه را در سیتی به او نمی‌داد.

اظهارات مطرح شده از سوی این بازیکن درباره تمایلش برای ترک سیتی باعث ناراحتی بسیاری از هواداران این باشگاه شده بود و حتی واکنش پپ گواردیولا را هم به دنبال داشت اما او معتقد است که حرف خاصی در این باره نزده بود و برداشت اشتباهی از صحبت‌هایش صورت گرفته بود.

آلوارز در گفتگو با ESPN آرژانتین در این باره اظهار داشت: «من فکر نمی‌کنم که وداع بدی با سیتی داشتم. با نهایت صداقت حرفم را زدم. چیزی که گفتم شاید کمی بد به نظر می‌رسید اما واقعا بد نبود و دلیلی برای ناراحتی نداشت اما شبکه‌های اجتماعی جو زیادی به این موضوع دادند. من فقط گفتم می‌خواهم شرایطم در سیتی و سایر گزینه‌ها را بررسی کنم.

گفته بودم که روزهای بسیار خوبی را هم در سیتی سپری کردم و در این تیم همیشه خوشحال و بسیار راحت بودم. این کلمات به درستی تفسیر نشدند و از همین جا بود که سوءتفاهم و اشتباهات شروع شد، در حالی که من صحبت بدی نداشتم.»

دیدگاه‌ها