کد خبر : 2072356 | 05 مهر 1403 ساعت 02:04 | 21.8K بازدید | 44 دیدگاه

تن‌هاخ: باید قبول کنم که من هم مقصر این نتایجم!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از تساوی مقابل توئنته در لیگ اروپا به انتقاد از خودش پرداخت.

تن‌هاخ: باید قبول کنم که من هم مقصر این نتایجم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در ادامه روند سینوسی در فصل جدید با تساوی ۱-۱ مقابل توئنته هلند در هفته اول رقابت‌های لیگ اروپا متوقف شد تا دومین تساوی پی در پی بعد از بازی بدون گل مقابل کریستال پالاس برای آنها رقم بخورد.

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس بعد از این بازی گفت: "باید بگویم که فقط بازیکنان مقصر نیستند. من به عنوان سرمربی عضو این تیم هستم و باید بپذیرم که امروز اشتباهاتی مرتکب شدم. باید واقعیت را پذیرفت‌. درسته که تیممان کامل نیست اما این دلیل نمی‌شود که در خانه از پس ‌توئنته برنیاییم. البته که امروز فاز هجومی خوب بودیم و در امر خلق موقعیت بهتر از قبل عمل کردیم. بازی قبلی را هم با اشتباه داوری نبردیم و حقمان سه امتیاز بود‌."

تن‌هاخ با اشاره به گل ساده‌ای که برابر توئنته دریافت کردند گفت: "ما نباید به تیم حریف اجازه دهیم که چنین گل کم دردسری را مقابل ما به ثمر برسانند. مدافع راست توئنته بدون آنکه متوقف شود، کل خط میانی ما را دریبل زد و به سمت دروازه رفت. تصور دریافت چنین گلی را نمی‌کردم."

سرمربی منچستر در خصوص گلزنی اریکسن و اینکه آیا بهتر نبود او را زودتر تعویض‌ کند گفت: "بابت گلزنی اریکسن خوشحالم. او نیاز به این داشت تا دقایق بیشتری بازی‌ کند و خوب شد که با گلزنی توانست تا حدی از زیر فشار خارج شود."

دیدگاه‌ها