کد خبر : 2072349 | 05 مهر 1403 ساعت 01:50 | 18.9K بازدید | 10 دیدگاه

آرتتا: با بچه‌مدرسه‌ای‌ها بازی مهمی را بردیم!

میکل آرتتا پس از پیروزی ۵-۱ آرسنال مقابل بولتون در ورزشگاه امارات، عملکرد بازیکنان جوان تیمش را تحسین کرد.

آرتتا: با بچه‌مدرسه‌ای‌ها بازی مهمی را بردیم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال پس از تساوی ۲-۲ برابر منچسترسیتی در ابتدای هفته، امشب در چارچوب جام اتحادیه مقابل بولتون قرار گرفت و موفق شد در حضور تعدادی از بازیکنان آکادمی در کنار ستاره‌های ترکیب اصلی تیم، به پیروزی ۵-۱ برسد. پس از بازی میکل آرتتا در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

نتیجه عالی با تعدادی از بازیکنان آکادمی؟

بله، شبی بسیار مثبت از هر نظر، هم نتیجه و هم عملکرد. به بازیکنان باتجربه نیز دقایقی بازی دادیم و آنها واقعاً کیفیت خود را نشان دادند. علاوه بر این، همانطور که گفتید، به تعداد زیادی از بازیکنان آکادمی فرصت دادیم و آنها به خوبی پاسخ اعتمادمان را دادند و دیدن چهره‌هایشان، واکنش‌هایشان و اینکه این لحظات چقدر برایشان اهمیت دارد، بسیار لذت‌بخش بود. بنابراین، شب فوق‌العاده‌ای بود.

2086523

عملکرد جک پورتر؟

خب، دیروز به او گفتیم بازی می‌کند و او بلافاصله بسیار خوشحال شد. فکر می‌کنم او با خانواده‌اش صحبت کرد و آنها برای این اتفاق آماده نبودند. این یک قدم بزرگ و یک موقعیت بزرگ برای آنهاست و فکر می‌کنم آنها در این باره استرس داشتند. اما او واکنش بسیار خوبی نشان داد، دیروز در تمرین و امروز در زمین بسیار آرام بود. هم‌تیمی‌هایش نیز در این مورد به او کمک زیادی کردند.

گل‌های ایتان انونری؟

بابت گل دوم تیم خیلی خوشحال شدم چون او اولین گلش را زد. من خیلی خوشحالم چون واکنش هم‌تیمی‌هایش اگر او گل نمی‌زد، متفاوت می‌شد. بنابراین، به طور کلی، فکر می‌کنم او خیلی خوب بود. عملکردش بسیار عالی بود.

عملکرد کلی رحیم استرلینگ؟

بله، خیلی خوب بود. فکر می‌کنم او هر روز بهتر و بهتر می‌شود. می‌توانید بگویید که از نظر فیزیکی پیشرفت می‌کند. وقتی بازی کمی باز شود، می‌دانید که او چه کارهایی می‌تواند انجام دهد و چگونه می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. او در چندین گل دخیل بود، بنابراین شب بسیار مثبتی برای او بود.

2076671

یورگن کلوپ یک بار گفت که او آرزو دارد تیمی پر از بازیکنان آکادمی داشته باشد. آیا این یک آرزو برای شما هم هست؟

من آرزوهای دیگری دارم، اما این هم آرزوی خوبی است. این امکان‌پذیر است.

چند نفر از این بازیکنان صبح فردا مدرسه دارند؟

تعدادی هستند. تعدادی هستند که باید در مدرسه حضور داشته باشند. فکر می‌کنم این عالی است. آنها بعد از بازی بسیار هیجان‌زده بودند. این یک لحظه خوب بود. ما با این بازیکنان یک بازی مهم را بردیم.

شما در ۱۶ سالگی چه می‌کردید؟

در ۱۶ سالگی، من در بارسلونا بودم، به تنهایی در لاماسیا زندگی می‌کردم و با تیم ب و تیم اول تمرین می‌کردم.

دیدگاه‌ها