کد خبر : 2072331 | 05 مهر 1403 ساعت 00:49 | 21.5K بازدید | 27 دیدگاه

بارسا ۱-۰ ختافه: فلیک معنی توقف را نمی‌داند!

بارسلونا با تک‌گل رابرت لواندوفسکی با نتیجه ۱-۰ مقابل ختافه به پیروزی رسید.

بارسا ۱-۰ ختافه: فلیک معنی توقف را نمی‌داند!

به گزارش "ورزش سه"، نوار پیروزی‌های بارسلونا در لالیگا ادامه دارد و هانسی فلیک نشان داده که به این راحتی‌ها امتیاز از دست نمی‌دهد. آنها امشب نیز در چارچوب هفته هفتم لالیگا مقابل ختافه به پیروزی ۱-۰ رسیدند.

ویدئو: 354165

ترکیب دو تیم:

بارسلونا: پنیا، کنده، کوبارسی، مارتینز، بالده، کاسادو، گارسیا، رافینیا، توره، یامال، لواندوفسکی

ختافه: سوریا، آلدرت، بروکال، جین، ایگلسیاس، میلا، آلنیا، سانتیاگو، سوله، پرز، اوچه

با اینکه ختافه بازی را بهتر شروع کرده بود و چند موقعیت خوب هم خلق کرد اما این بارسلونا بود که گل اول بازی را به ثمر رساند. زننده گل کسی نبود جز رابرت لواندوفسکی. این هفتمین گل او در هفتمین بازی از این فصل لالیگا بود تا به تنهایی در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار بگیرد.

بارسلونا در ادامه نیمه اول هم تیم برتر میدان بود. علی‌رغم مصدومیت مارک آندره تراشتگن، اینیاکی پنیا نیز عملکرد خوبی در درون دروازه داشت و بارسلونا بدون مشکل نیمه اول را با برد به پایان رساند.

پایان نیمه اول

در نیمه دوم هم خبر جدیدی نبود! پسران فلیک به خوبی بازی را اداره کردند و ختافه جز چند صحنه نتوانست به دروازه آبی‌اناری‌ها نزدیک شود. آنها در چندین موقعیت خود در این نیمه می‌توانستند اختلاف را به دو گل افزایش دهند اما در نهایت بازی با همان گل لوا به اتمام رسید. بارسا با این پیروزی در صدر جدول ۲۱ امتیازی شد. نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده آنها رئال مادرید است که ۱۷ امتیاز دارد و در صورت توقف در دربی مادرید، بارسا با این فرم فوق‌العاده نشان داده که می‌تواند اختلاف را افزایش دهد.

پایان بازی

⚽️ گل‌ها:

1مشکی

2086479
دقیقه ۱۹ روی حرکت لامین یامال و پاس او، ژول کنده در سمت راست در موقعیت سانتر قرار گرفت. ارسال او به روی دروازه با واکنش دروازه‌بان به صورت دفع شد و روی ریباند لواندوفسکی در مقابل دروازه تک‌گل بازی را به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها