کد خبر : 2072330 | 05 مهر 1403 ساعت 00:42 | 70.4K بازدید | 21 دیدگاه

وضعیت دردناک فرشاد فرجی بعد از دربی

مدافع مازنی پرسپولیس بار دیگر همه را سورپرایز کرد و نمایشی بی‌نقص در سمت راست دفاعی سرخ‌ها در دربی به جا گذاشت.

وضعیت دردناک فرشاد فرجی بعد از دربی

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی که تصور می‌شد در این فصل فرصت چندانی در اختیار نداشته باشد، به خوبی توانسته در تدابیر تاکتیکی گاریدو عمل کرده و طی دو بازی اخیر عملکرد موفقی را به نمایش بگذارد.

وقتی ایوب العملود دچار آسیب‌دیدگی شاید حتی خود گاریدو هم برای به‌کارگیری فرشاد فرجی در سمت راست دفاعی دچار تردید بزرگی بود. بازیکنی که حتی در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل نیز در این پست به میدان نرفت و سرمربی اسپانیایی شناخت لازم را از عملکرد او در این بخش نداشت.

با این حال فرشاد برابر آلومینیوم توانست کاملا گاریدو را سورپرایز کرده و تمجید این مربی را در پایان بازی از آن خود ببیند. اما در دربی نیز او به واسطه مصدومیت ایوب بار دیگر به کار گرفته شد و نشان داد که بازگشت به این پست بعد از سال‌ها بار دیگر با اتفاقات خوبی همراه است تا جایی که از موقعیت‌های مناسبی که پرسپولیس در نیمه اول شکل داد، دو تای آن توسط ارسال‌های این بازیکن رقم خورد.

فرشاد فرجی اما بازی را به شکلی دردناک پایان داد؛ قرار گرفتن دستانش زیر استوک بازیکن حریف باعث شد تا جراحت سختی را متحمل شود و دقایق زیادی از بازی را با این وضعیت به کار ادامه دهد.

2086469
2086468

دیدگاه‌ها