کد خبر : 2072329 | 05 مهر 1403 ساعت 00:43 | 6.8K بازدید | 4 دیدگاه

منچستر ۱-۱ توئنته: نتایج سینوسی تن هاخ ادامه دارد!

مصاف تیم‌های منچستریونایتد و توئنته در هفته اول لیگ اروپا با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

منچستر ۱-۱ توئنته: نتایج سینوسی تن هاخ ادامه دارد!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از معدود دیدارهای مهم از هفته نخست رقابت‌های لیگ اروپا میان تیم‌های منچستریونایتد و توئنته هلند با تساوی ۱-۱ دو تیم در اولدترافورد به پایان رسید.

ویدئو: 354162

برخلاف انتظار این توئنته مهمان بود که اولین موقعیت جدی را در این مسابقه خلق کرد. پرس شدید تیم هلندی روی خط دفاع منچستریونایتد در همان دقایق ابتدایی دو سه فرصت بسیار خوب را برای این تیم ساخت اما مهاجمان توئنته نتوانستند گلی زودهنگام به منچستریونایتد تحمیل کنند.

در کمال ناباوری، تا پایان نیم ساعت اول هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه توئنته خلق نکرد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شد. اتفاقی که بیشتر خوشایند تیم هلندی بود.

سرانجام اولین موقعیت جدی یونایتد در این بازی در دقیقه ۳۵، تبدیل به اولین گل شاگردان اریک تن هاخ در این مسابقه شد و کریستین اریکسن دانمارکی با ضربه دیدنی پای راست خود این مهم را رقم زد و نیمه نخست با برتری شیاطین سرخ به پایان رسید.

پایان نیمه اول

در نیمه دوم تیم هلندی با انجام چند تعویض تهاجمی، نبض بازی را از منچستریونایتد دزدید و صاحب توپ و میدان شد. فشار حملات این تیم سرانجام در دقیقه ۶۸ به سرانجام رسید و روی اشتباه عجیب اریکسن، سم لمرز گل مساوی تیمش را به ثمر رساند.

شاگردان تن هاخ بعد از این گل کمی به خودشان آمدند و دوباره مالکیت توپ را عهده‌دار شدند اما دفاع تیمی منظم و بی‌اشتباه توئنته اجازه خلق موقعیت به آن‌ها را نداد. منچستریونایتد در دقایق پایانی با هفت هشت بازیکن در نزدیکی محوطه جریمه توئنته قصد به ثمر رساندن گل دوم و برتری را داشت اما ارسال‌های بی‌هدف آنها نشانی از دوا کردن درد این تیم را نداشت و بازی در نهایت با تساوی ۱-۱ دو تیم به پایان رسید تا تن هاخ و تیمش در این هفته برای دومین بار با تساوی متوقف شوند.

پایان بازی

⚽️گل‌ها:

1مشکی

2086466
دقیقه ۳۵: پاس‌کاری ترکیبی شاگردان تن هاخ با دفع ناقص مدافعان توئنته همراه شد و توپ مقابل پای راست کریستین اریکسن افتاد و هافبک دانمارکی منچستر نیز با ضربه مهار نشدنی گل اول بازی را به ثمر برساند.

1مشکی1

2086467
دقیقه ۶۸: اشتباه مرگبار خط دفاعی منچستریونایتد و مشخصا اریکسن، فرصت یک حمله همه جانبه را به تیم هلندی داد و سم لمرز به بهترین شکل از این اشتباه استفاده کرد و با ضربه بی‌نقص پای چپ گل مساوی را وارد دروازه کرد.

دیدگاه‌ها