کد خبر : 2072328 | 05 مهر 1403 ساعت 00:41 | 45.6K بازدید | 60 دیدگاه

ستاره‌هایی که خیلی زود دربی را فراموش کردند

تمرینات تیم فوتبال تراکتور امروز چهارشنبه پیگیری شد.

ستاره‌هایی که خیلی زود دربی را فراموش کردند

به گزارش "ورزش سه"، امروز در فوتبال ایران خبری نبود جز دربی 104 تهران. دیداری که البته در اراک برگزار شد! این بازی در نهایت با برد یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید تا هم روزهای خوب قرمزها ادامه داشته باشد و هم آبی‌ها کماکان راهی برای خروج از حواشی و احتمالا بحران پیدا نکنند.

فارغ از این هیاهو خیلی آن‌طرف‌تر از محل برگزاری دربی، شاگردان دراگان اسکوچیچ در تبریز خودشان را برای دیداری حیثیتی و شاید حساس‌تر از جدال سرخابی‌ها آماده می‌کنند. برای شنبه که باید در اصفهان با سپاهان دیدار کنند. آن هم وقتی پرسپولیس بعد از بردن استقلال توانسته با یک امتیاز بیشتر نسبت به تراکتور به رده دوم جدول صعود کند.

تمرینات امروز تراکتور برگزار شد و طبق آنچه از تصاویر رسانه رسمی این باشگاه مشخص است بازیکنان این تیم با روحیه بالا خودشان را برای مصاف عصر شنبه آماده می‌کنند. در این بین مشاهده تصاویری از مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، شجاع خلیل‌زاده و دیگر کسانی که روزی برای استقلال یا پرسپولیس در دربی می‌جنگیدند حسابی جلب توجه می‌کند. ظاهرا این ستاره‌ها به خوبی جنگ دربی را فراموش کرده‌اند و فکر و ذکرشان را روی موفقیت تراکتور گذاشته‌اند.

2086461
2086462
2086463
2086464
2086465

تراکتور تا به حال در مجموع لیگ برتر و لیگ قهرمانان سه بازی خارج از خانه مقابل هوادار، الوکره و خیبر خرم آباد داشته و توانسته در هر سه بازی پیروز میدان شود. حالا باید دید آنها در مصاف با سپاهان صدرنشین که هنوز در فصل جدید لیگ برتر نباخته چه خواهند کرد.

دیدگاه‌ها