کد خبر : 2072327 | 05 مهر 1403 ساعت 00:34 | 4.7K بازدید | 1 دیدگاه

آرسنال ۵-۱ بولتون: برد دست‌گرمی توپچی‌ها در امارات

آرسنال با پیروزی ۵-۱ برابر بولتون به دور بعدی مسابقات جام اتحادیه صعود کرد.

آرسنال ۵-۱ بولتون: برد دست‌گرمی توپچی‌ها در امارات

به گزارش "ورزش سه"، توپچی‌ها کار سختی برای صعود به مرحله بعدی جام اتحادیه نداشتند. آنها در امارات، ورزشگاه خانگی خود، میزبان بولتون بودند و موفق شدند به راحتی و با نتیجه ۵-۱ این تیم را در هم بکوبند.

ویدئو: 354166

ترکیب دو تیم:

آرسنال: پورتر، کالافیوری، کیویور، نیکلاس، لوئیس اسکلی، انونری، جورجینیو، رایس، ساکا، ژسوس، استرلینگ

بولتون: ساوتوود، سانتوس، توال، فورینوجوزف، شیهان، دمپسی، آرفیلد، ویلیامز، کوگلی، مک‌آتی، کالینز

توپچی‌ها خیلی زود برتری‌شان را به حریف ثابت کردند و توانستند در ۲۰ دقیقه ابتدایی توسط دکلان رایس گل اول را به ثمر برسانند. لحظاتی پس از آن نیز ایتان انونری، ستاره ۱۷ ساله، اختلاف را بیشتر کرد.

پایان نیمه اول

این بازیکن که اولین بازی‌اش را در تیم بزرگسالان انجام می‌داد، در ابتدای نیمه دوم هم توانست گل سوم را بزند و برتری آرسنال را در تمام بخش‌های زمین غیرقابل انکار بود، بیش از پیش نشان دهد.

شاگردان میکل آرتتا موقعیت‌های زیادی را خلق می‌کردند و به حریف اجازه هنرنمایی زیادی نمی‌دادند اما روی یک ضدحمله ارون کالینز توانست یکی از گل‌ها را جبران کند.

حدودا ۱۰ دقیقه بعد از این گل، رحیم استرلینگ موفق شد اولین گلش برای آرسنال را به ثمر برساند و بازی را ۴-۱ کند. این پایان کار نبود و در لحظات پایانی هم کای هاورتز، دیگر ستاره سابق چلسی که به آرسنال پیوسته، دروازه بولتون را باز کرد تا تیم آرتتا با یک پیروزی قاطعانه به مرحله بعد جام اتحادیه برود.

پایان بازی

⚽️گل‌ها:

1مشکی

2086452
دقیقه ۱۶در همان لحظات ابتدایی بود که آرسنال پس از چند حمله ناموفق، با شوت زیبای دکلان رایس از پشت محوطه جریمه گل اول را به ثمر رساند.

2مشکی

2086454
دقیقه ۳۷روی حمله دیگری از سمت توپچی‌ها، این بار ارسال رحیم استرلینگ از سمت راست، در مقابل دروازه به ایتان انونری رسید و او موفق شد بازی را ۲-۰ کند.

3مشکی

2086455
دقیقه ۴۹ انونری ۱۷ ساله در اولین‌بازی‌اش فقط به یک گل راضی نبود. او روی یک توپ‌ربایی از حریف وارد محوطه جریمه شد و به راحتی گل سوم را به ثمر رساند.

3مشکی1

2086456
دقیقه ۵۳ در حالی‌که آرسنال صاحب توپ و میدان بود، روی یک ضدحمله از بولتون، ارون کالینز با دروازه‌بان تک به تک شد و توانست یکی از گل‌ها را جبران کند.

4مشکی1

2086457
دقیقه ۶۴ پس از همکاری نیکلاس و ساکا در سمت راست محوطه جریمه بولتون، شماره هفت توپچی‌ها توپ را به مقابل دروازه فرستاد. ابتدا دروازه‌بان توپ را به صورت ناقص دفع کرد و سپس استرلینگ از موقعیت استفاده کرد و آن را به تور چسباند.

5مشکی1

2086458
دقیقه ۷۷ این بار هم استرلینگ در متن ماجرا بود. او در سمت راست باکس بولتون به توپ رسید و ضربه‌اش را روانه دروازه کرد. سنگربان حریف توپ را دفع کرد اما روی ریباند کای هاورتز دروازه را باز کرد.

دیدگاه‌ها