کد خبر : 2072321 | 05 مهر 1403 ساعت 00:01 | 98.2K بازدید | 96 دیدگاه

با این گل در قلب یکی جا گرفتم که اسمش را نمی‌توانم بگویم!

کنعانی‌زادگان: یک هفته برای این برد و گل نقشه داشتم

کنعانی‌زادگان توانست مهر پیروزی دربی یکصد و چهارم را به نام پرسپولیس کند و شادی دیوانه‌واری را رقم بزند.

کنعانی‌زادگان: یک هفته برای این برد و گل نقشه داشتم

به گزارش "ورزش سه"، شلوغی محل میکسدزون باعث شد تا کسی نتواند صحبت‌های گلزن دربی را شکار کند و او در میان هیاهوی شکل گرفته، با تیپ خاص خود این محل را ترک کرد. طبیعی هم بود که تلفن او مدام مشغول باشد و برای گفت‌وگو با گلزن دربی دقایق زیادی پشت خط و البته مشغولی گوشی او به انتظار باشیم. در نهایت گفت‌وگوی ما با گلزن دربی شکل گرفت. جایی که او مدام این جمله را تکرار می‌کرد: "تبریک به هواداران. این برد مبارک همگی آنها. بروید عشق کنید و شاد باشید" گفت‌وگوی گلزن دربی را در ادامه بخوانید.

تبریک می‌گوییم. بالاخره به هدفت که گلزنی در دربی و قرار گرفتن در این لیست بود رسیدی.

من فقط می‌توانم به هواداران تبریک بگویم. یک شب فوق‌العاده برای همگی آنها شکل گرفت و همگی آنها را دوست دارم و می‌خواهم بگویم بروید شاد باشید و عشق کنید با این برد و سه امتیاز و شیرینی پیروزی در دربی.

اما واقعا این خواسته قلبی‌ات بود که گلزن دربی هم لقب بگیری.

خب طبیعی است که این اتفاق بزرگ و شیرینی است و چه لذتی بالاتر از این. با این حال من شخصا سهم کوچکی را در این اتفاق به نام خودم می‌دانم و ما به معنای واقعی یک تیم بودیم و جانانه جنگیدیم و به چیزی که دوست داشتیم رسیدیم. همه جنگیدند و از هم حمایت کردیم تا در نهایت به چیزی که فکر می‌کردیم و خواسته و هدف‌مان بود برسیم. واقعا خوشحالم و نمی‌توانم در کلمات آن را توصیف کنم. می‌شود مصاحبه نکنیم و خودم از این برد لذت ببرم؟!

اما الان همه دوست دارند صحبت‌های گلزن دربی را بشنوند.

نه اتفاقا همه الان دوست دارند فقط لذت ببرند و از این برد شاد باشند و جشن بگیرند. استقلال هم تیم خوب و بزرگ و رقیب قابل احترامی است. پیروزی مقابل رقیب بزرگ است که لذت آن را بیشتر می‌کند. ما شایسته این اتفاق بودیم و در تمام دقایق به دنبال راهی برای کسب سه امتیاز و برد بودیم و خوشحالم که در کنار هم‌تیمی‌هایم آن را تجربه کردم و این برد بزرگ و شیرین را به هواداران تقدیم می‌کنم.

و شادی جنجالی بعد از گل...

خب در آن دقایق و آن گل از خود بی‌خود می‌شوی. قصد بی‌احترامی به کسی را نداشتم و فقط می‌خواستم برد و گلزنی را جشن بگیرم.

2086333

حضور پشت پنالتی و در آن دقایق استرس نداشت؟

چرا؟ من هیچ‌وقت استرس ندارم!

بله، قبول داریم اعتماد به‌نفس بالایی داری! اما نگران نبودی که یک لحظه همه چیز علیه تو شود.

در آن لحظه فقط به گل زدن و خوشحال کردن هوادار فکر می‌کردم. مطمئن بودم گل می‌زنم و شک نداشتم. یک هفته تمام قبل از این بازی روی این اتفاق شیرین فکر می‌کردم. وقتی تایم بازی را دیدم و بازی به سمت تساوی پیش می‌رفت، در دلم گفتم نمی‌توانم برای بازی بعدی منتظر بمانم و خدا انگار به دل من نگاه کرد و این فرصت بزرگ را با کمک دیگر هم‌تیمی‌هایم جلوی من گذاشت. خوشحالم و امیدوارم هواداران هم همیشه خوشحال باشند و با این برد جشن بزرگی برپا کنند. این برد اما همه خواسته ما نیست. ما ادامه می‌دهیم و با قدرت و انگیزه و روحیه بالاتری جلو می‌رویم تا اتفاقات بهتری را هم رقم بزنیم و روی حمایت تک تک آنها حساب باز کرده‌ایم.

در لحظه پنالتی انگار گولسیانی مدعی زدن بود و با هم صحبت می‌کردید.

نه اینطور نیست و اتفاقا گئورگی آمد و برای من آرزوی موفقیت کرد و در این‌باره با هم حرف زدیم.

2085116

پس امشب خوشحال‌ترین پرسپولیسی می‌توانی لقب بگیری!

باز هم خدا را شاکرم و از هم‌تیمی‌هایم هم بابت اعتمادی که کردند ممنونم و همچنین از کادرفنی و در نهایت باز هم برای هواداران بهترین اتفاق را آرزو می‌کنم. با این گل در قلب یکی بیشتر جا گرفتم که متاسفانه نمی‌توانم اسمش را بگویم!

ولی ما می‌دانیم!

امیدوارم همیشه اتفاقات خوبی رقم بخورد و همه به چیزی که استحقاق آن را واقعا دارند برسند.

دیدگاه‌ها