کد خبر : 2072319 | 04 مهر 1403 ساعت 23:35 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

فابرگاس سرخی روبرتو را متحول کرد!

سسک فابرگاس، سرمربی کومو، موفق شده سرخی روبرتو را به روزهای خوبش بازگرداند.

فابرگاس سرخی روبرتو را متحول کرد!

به گزارش "ورزش سه"، سرخی روبرتو، که تمام دوران حرفه‌ای خود را در بارسلونا گذرانده بود، تابستان گذشته به پروژه هیجان‌انگیز سسک فابرگاس، دوست و هم‌تیمی سابقش، در تیم کومو پیوست. این تیم پس از ۲۱ سال غیبت به سری A بازگشته است. روبرتو ۳۲ ساله در کومو عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و تمام استعداد خود را که او را به تیم اصلی بارسلونا رسانده بود، به نمایش گذاشته است. او در اولین پیروزی کومو پس از بازگشت به سری A مقابل آتالانتا نقش کلیدی‌ای ایفا کرد و با یک پاس پشت پای فوق‌العاده که تحسین هواداران را به دنبال داشت، کلاس خود را نشان داد.

سسک فابرگاس، سرمربی کومو، در تمجید از روبرتو گفت: «او عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، برای من بهترین بازیکن میدان بود. او به کومو آمد تا شخصیت تیم را تقویت کند. می‌دانستم که کاری که ما انجام می‌دهیم آسان نیست، می‌دانم که از او چیزهای زیادی می‌خواهم. داشتن بازیکنی مثل او که به تیم اعتماد‌به‌نفس می‌دهد، بازی تیم را شکوفا می‌کند."

روبرتو به تدریج بهترین سطح خود را نشان می‌دهد. او تاکنون در چهار بازی برای کومو به میدان رفته و مجموعاً ۲۲۶ دقیقه بازی کرده و در بازی مقابل آتالانتا اولین پاس گلش را ثبت کرد.

2086440

دیدگاه‌ها