کد خبر : 2072317 | 05 مهر 1403 ساعت 06:03 | 15.7K بازدید | 6 دیدگاه

دشان: درهای تیم ملی به روی واران باز است!

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه در پیامی به تمجید از عملکرد رافائل واران پرداخت و اعلام کرد او می‌تواند به عنوان مربی به جمع خروس‌ها بازگردد.

دشان: درهای تیم ملی به روی واران باز است!

به گزارش "ورزش سه"، خداحافظی زودهنگام رافائل واران مدافع سال‌های نه چندان دور رئال مادرید و یکی از نفرات تاثیر گذار در قهرمانی فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸، واکنش بازیکنان هم تیمی و مربیان سابق او را در پی داشته است.

در همین راستا، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه که از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۲ واران را به تیم ملی دعوت مي‌کرد و اعتقاد شدیدی به بازی او داشت، در پیامی خطاب به واران نوشت: "او در سن خیلی کم به تیم ملی اضافه شد و خیلی زود جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی تیم پیدا کرد. چه داخل و چه خارج از زمین، واران همواره همانند یک رهبر عمل مي‌کرد و نقش به‌سزایی در موفقیت تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ داشت.

درهای تیم ملی همواره به روی او باز خواهد بود و اگر دوست داشت می‌تواند به عنوان مربی به تیم ملی کشورش اضافه شود. از اینکه مربی چنین بازیکنی بودم خوشحالم و امیدوارم در ادامه زندگی بسیار موفق باشد."

1797521

گفتنی است واران از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۲ در ۹۳ بازی ملی برای تیم ملی کشورش به میدان رفت و موفق به ثبت ۵ گل نیز شد. قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ و نایب قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ از جمله افتخارات او با خروس‌ها بود.

دیدگاه‌ها