کد خبر : 2072316 | 05 مهر 1403 ساعت 04:10 | 14.9K بازدید | 12 دیدگاه

مورینیو: مربی گالاتاسرای به من بی‌احترامی کرد

ژوزه مورینیو، سرمربی فنرباغچه، می‌گوید از رفتار اوکان بوروک، سرمربی گالاتاسرای، پس از بازی اخیر دو تیم عصبانی است.

مورینیو: مربی گالاتاسرای به من بی‌احترامی کرد

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو می‌گوید پس از باخت فنرباغچه مقابل گالاتاسرای از انتظار طولانی مدت برای شروع نشست خبری خود خسته شد و مدعی است که اوکان بوروک به او بی‌احترامی کرده است.

مورینیو پس از شکست تیمش مقابل گالاتاسرای در سوپر لیگ ترکیه به شدت ناراحت شد و غیبت او در نشست خبری پس از بازی عجیب بود.

سرمربی سابق چلسی و منچستریونایتد به اوکان بوروک، سرمربی حریف، حمله کرده چون او را مجبور کرده 70 دقیقه برای پاسخ به سوالات رسانه‌ها منتظر بماند.

مورینیو در آستانه بازی فرداشب فنرباغچه مقابل یونیون سن ژیلوا در لیگ اروپا گفت: "من در طول 24 سال مربیگری خود هرگز از حضور در کنفرانس مطبوعاتی پرهیز نکردم. هرگز از خبرنگاران و سؤالات آن‌ها نترسیده‌ام. مربی که خارج از خانه بازی می‌کند اول در کنفرانس حاضر می‌شود، این همه جا رسم است.

2086435

اما محدودیت‌هایی وجود دارد! 70 دقیقه صبر کردم و بعد از آن هم نتوانستم بروم، چون کنفرانس مطبوعاتی مربی حریف هنوز ادامه داشت. من نمی‌توانم 70، 75 یا 80 دقیقه برای یک کنفرانس مطبوعاتی صبر کنم.

این ربطی به نتیجه نداشت. در بازی بعدی هم همین اتفاق می‌افتد، من بلافاصله بعد از بازی به سراغ فلش اینترویو می‌روم و سپس هم در کنفرانس خبری شرکت می‌کنم. اینکه 15، 20 یا 30 دقیقه صبر کنم طبیعی است اما 70 دقیقه؟ متاسفم، این بی‌احترامی است! اگر کسی هم شاکی باشد، این من بودم که به من بی‌احترامی شد."

دیدگاه‌ها