کد خبر : 2072314 | 04 مهر 1403 ساعت 23:29 | 14.8K بازدید | 4 دیدگاه

لواندوفسکی دوباره غیرقابل مهار شده است (عکس)

رابرت لواندوفسکی، نخستین گل بارسلونا مقابل ختافه را روی اشتباه دروازه‌بان حریف به ثمر رساند‌.

لواندوفسکی دوباره غیرقابل مهار شده است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا برای تداوم صدرنشینی در لالیگا، در هفته هفتم مسابقات میزبان ختافه است. دیداری که باتوجه به پیروزی شب گذشته رئال مادرید برابر آلاوز، از اهمیت بالایی برای شاگردان هانسی فلیک که به تازگی مارک آندره تراشتگن را از دست داده‌اند برخوردار است.

میل به گلزنی کاتالان‌ها از همان دقیقه اول بازی مشهود بود و آن‌ها خیلی زود صاحب توپ و میدان شدند. حملات پیاپی شاگردان فلیک در دقیقه ۱۸ نتیجه داد و رابرت لواندوفسکی گلزن اول این روزهای بارسلونا توانست دروازه ختافه را باز کند.

ابتدا ژول کنده با پیشروی عالی توپ را از سمت راست محوطه جریمه روی دروازه ارسال کرد که با دفع ناقص گلر، توپ مقابل دروازه خالی ختافه به لواندوفسکی رسید و او هم گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

2086433

تنها پنج دقیقه بعد از این گل، لواندوفسکی بار دیگر موفق به گلزنی شد اما این گل به درستی توسط کمک داور آفساید اعلام شد. کاپیتان تیم ملی لهستان با گلی که تا اینجای مسابقه به ثمر رساند، هفت گله شد و همچنان در صدر جدول بهترین گلزنان این فصل لالیگا قرار دارد. مهاجم آماده بارسلونا هفته گذشته نیز دبل کرد و نقش پررنگی در پیروزی ۵-۱ بارسلونا مقابل ویارئال ایفا کرد‌.

دیدگاه‌ها