کد خبر : 2072310 | 04 مهر 1403 ساعت 23:28 | 137.5K بازدید | 62 دیدگاه

برنده دوئل یاغی‌ها و پاسخ به منتقدین؛

کنایه اینستاگرامی سعید مهری بعد پیروزی در دربی!

سعید مهری با انتشار یک پست اینستاگرامی نسبت به پیروزی در دربی واکنش نشان داد.

کنایه اینستاگرامی سعید مهری بعد پیروزی در دربی!

به گزارش ''ورزش سه''، سرانجام بعد از چهار هفته، سعید مهری برای نخستین بار با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت، آن هم در حساس‌ترین مسابقه نیم فصل فوتبال ایران و مقابل تیمی که پیش از این پیراهن آن را به تن می‌کرده است.

مهری که فصل گذشته از استقلال جدا شد و به لیگ قبرس رفت، در بازگشت دوباره به فوتبال ایران پیراهن پرسپولیس را به تن کرد تا اصطلاحا عنوان یاغی را یدک بکشد، هرچند که فضای هواداری استقلال از این انتقال چندان ناراحت نبود و شوخی‌هایی هم با این جابجایی صورت پذیرفت، اما سعید مهری با حضور چند دقیقه‌ای در دربی، پاسخ محکمی به انتقادات داد.

او که با تصمیم گاریدو در ۱۰ دقیقه پایانی برای سرخ‌ها به میدان آمد، کمی جلوتر از پست تخصصی‌اش برای کمک به خط حمله پرسپولیس در پشت مهاجمین به بازی گرفته شد و بعد از چند لمس توپ موفق، مهمترین اثرگذاری‌اش را در مسابقه داشت. نفوذ به محوطه جریمه و خطای پنالتی توسط رامین رضائیان به روی او سبب شد تا پرسپولیس برنده شهرآورد شماره ۱۰۴ شود و در دوئل یاغی‌ها، مهری برنده این جدال باشد.

سعید مهری که بعد از این مسابقه از حمایت هواداران پرسپولیس تشکر کرده بود؛ بلافاصله با انتشار پست اینستاگرامی نوشت: هرچه مرا تبر زدند، زخم نشد، جوانه شد... خدایا عظمتت را شکر، تبریک.

2086422

به نظر می رسد این پاسخی کنایه‌آمیز بعد از درخشش در زمین و خطاب به هوادارانی است که حضور او در تیم رقیب را با شوخی همراه کرده بودند!

دیدگاه‌ها