کد خبر : 2072309 | 04 مهر 1403 ساعت 23:23 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران ناپولی دیوانه هستند

مک‌تامینی: کونته درونم آتش روشن کرد!

اسکات مک‌تامینی، هافبک اسکاتلندی، در مصاحبه‌ای با کانال یوتیوب رسمی ناپولی درباره انتقالش از منچستریونایتد به ناپولی و تاثیر آنتونیو کونته صحبت کرد.

مک‌تامینی: کونته درونم آتش روشن کرد!

به گزارش "ورزش سه"، مک‌تامینی پس از ناکامی در منچستریونایتد در لیست خروج این تیم قرار گرفت و پس از مذاکرات فراوان، این ناپولی بود که به درخواست آنتونیو کونته موفق به جذب این بازیکن شد.

مک‌تامینی درباره این انتقال گفت: «وقتی فهمیدم که ناپولی به من علاقه‌مند است و کونته من را می‌خواهد، فوراً درونم شعله‌ای از آتش روشن شد که به اینجا بیایم و تا جایی که می‌توانم تلاش کنم.»

او افزود: «هواداران ناپولی دیوانه هستند، می‌توانم بگویم که برخی از بهترین هوادارانی هستند که تا به حال دیده‌ام یا تجربه کرده‌ام. فوق‌العاده‌اند، نمی‌توانم به اندازه کافی از هواداران و مردم اینجا تعریف کنم. استقبال هم‌تیمی‌ها و مربی از من، هر وقت مربی‌ای مثل او بخواهد شما را به تیم بیاورد، به شما اعتماد به نفس می‌دهد. گفتگوهایی که داشتیم فوق‌العاده بودند.»

مک‌تامینی که ۲۷ ساله است، ادامه داد: «من دیگر بچه نیستم، اما پیر هم نیستم. می‌خواهم تا جایی که می‌توانم تحت فشار قرار بگیرم. فقط می‌خواهم بهترین بازی خود را انجام دهم، نشان دهم که به این تیم اهمیت می‌دهم و می‌خواهم موفق باشم.»

2086420

او اولین بازی خود در سری A را به‌عنوان بازیکن تعویضی در پیروزی ۴-۰ مقابل کالیاری انجام داد و سپس در تساوی بدون گل با یوونتوس از ابتدا بازی کرد. مک‌تامینی درباره فوتبال ایتالیا گفت: «فوتبال ایتالیا متفاوت است، بدیهی است که از نظر تاکتیکی چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد، اما برای من فوتبال، فوتبال است. اگر به درستی تمرین کنید، از خود مراقبت کنید و مایل به یادگیری باشید، می‌توانید به سرعت با روش بازی مربی سازگار شوید.»

دیدگاه‌ها