کد خبر : 2072308 | 04 مهر 1403 ساعت 23:27 | 11.6K بازدید | 4 دیدگاه

جادوی وینیارسکی و اولین جام نصری در لهستان

شاگردان میخاییل وینیارسکی قهرمان سوپرجام والیبال لهستان شدند.

جادوی وینیارسکی و اولین جام نصری در لهستان

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال لهستان و در فینال سوپرجام این کشور، تیم آلورن زاویرچه توانست در یک دیدار جذاب با نتیجه سه بر دو از سد یاستربسکی بگذرد و عنوان قهرمانی مسابقات را به دست بیاورد.

در این دیدار که ست پنجم فوق‌العاده جذابی داشت شاگردان میخاییل وینیارسکی در تیم زاویرچه ست‌های دوم، سوم و پنجم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۳ بر ۲۱ از آن خود کردند و شاگردان مارسلو مندز ست‌های اول و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ بردند تا زاویرچه انتقام فینال لیگ را از این تیم بگیرند.

در این مسابقه، توماژ فورنال قدرتی زن یاستربسکی بیست امتیاز برای تیمش کسب کرد و در تیم آلورن زاویرچه آرون راسل قدرتی زن آمریکایی این تیم نوزده و کارول بوترین بیست و یک امتیاز به دست آوردند. آرون راسل در پایان مسابقه عنوان ارزشمندترین بازیکن میدان را از آن خود کرد.

2086421

مبین نصری دریافت کننده قدرتی تیم زاویرچه به طور کامل روی نیمکت حضور داشت و به میدان نرفت، اما توانست مدال طلای سوپرجام را به دست بیاورد. این اولین قهرمانی زاویرچه در سوپر جام لهستان بود. این دیدار در سالن ۱۱۵۰۰ نفری اسپودک‌ شهر کاتویسه برگزار شد.

دیدگاه‌ها