کد خبر : 2072303 | 05 مهر 1403 ساعت 06:17 | 75.4K بازدید | 14 دیدگاه

آنگه پوستکوگلو:

من بلد نیستم ولی کثیف بازی‌کردن هم جزئی از فوتباله!

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، می‌گوید تیم او با وقت تلف کردن و موضوعات غیرفوتبالی به دنبال نتیجه‌گیری نیست اما این مسائل در فوتبال وجود دارد.

من بلد نیستم ولی کثیف بازی‌کردن هم جزئی از فوتباله!

به گزارش "ورزش سه"، زمان بازگشت تاتنهام به رقابت‌های اروپایی رسید. فردا شاگردان آنگه پوستکوگلو اولین بازی خود در لیگ اروپا را مقابل قره‌باغ در دیداری که قرار است در خانه اسپرز برگزار شود، انجام خواهند داد.

در نشست خبری این بازی از پوستکوگلو درمورد حواشی بازی منچسترسیتی و آرسنال سوال شد. پس از این دیدار، بازیکنان سیتی مدعی شدند که آرسنال کثیف بازی می‌کرده و با وقت تلف کردن به دنبال جلوگیری از شکست بود، به خصوص اینکه حدود 56 دقیقه را پس از اخراج لئاندرو تروسار 10 نفره بازی کردند.

پوستکوگلو در پاسخ به سوال خبرنگاران در این مورد گفت: "شما باعث می‌شوید که اینطور خوب در مقابل بد به نظر برسد. همه این‌ها بخشی از بازی هستند و همیشه چنین چیزهایی وجود داشته است. من به کثیف بازی کردن اعتقادی ندارم، نمی‌دانم چگونه این کار را انجام دهم، این سبک من نیست، اما دیده ام که ابزار بسیار مؤثری است. با شیوه‌ای که خودم انتخاب کرده‌ام خیلی راحتم‌."
وضعیت تیم؟

ما در وضعیت خوبی هستیم. آخر هفته از نظر مصدومیت هیچ اتفاقی جدی‌ای نداشتیم، همه بازیکنان خوب ریکاوری کرده‌اند، بنابراین هیچ مشکلی وجود ندارد.

2086404

بازگشت تاتنهام به رقابت‌های اروپایی؟

بسیار خوشحالم که پس از یک سال دوری دوباره در اروپا بازی می‌کنیم. سال گذشته گفتم خلأ در تقویم ما وجود دارد که در برخی از ایام سال به ما کمک نمی‌کند. بدترین چیز تماشای تیم‌های دیگر بود. اصلا آن را دوست نداشتم، بنابراین من یکی از طرفداران بزرگ مسابقات اروپایی هستم.

تقویم فشرده این فصل؟

قبلاً گفته‌ام که فکر می‌کنم به سطح خطرناکی از انتظارات از بازیکنان می‌رسیم. بازیکنان‌ دیگر وقفه بین فصل ندارند. ما به نقطه‌ای خواهیم رسید که بهترین بازیکنان را در زمین نداشته باشیم و بدتر از آن، احتمالاً به دلایل مختلف از کار بیفتند.

دیدگاه‌ها