کد خبر : 2072300 | 05 مهر 1403 ساعت 04:58 | 24.7K بازدید | 15 دیدگاه

استراماچونی: اینتر این فصل باید دوگانه بگیرد

آندره آ استراماچونی، سرمربی سابق اینتر، انتظار دارد شاگردان سیمونه اینزاگی این فصل هم در سری A و هم چمپیونزلیگ قهرمان شوند.

استراماچونی: اینتر این فصل باید دوگانه بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر دو فصل پیش به فینال چمپیونزلیگ رسید، اما در سری A کورس قهرمانی را به ناپولی‌ واگذار کرد. در فصل پیش شاگردان سیمونه اینزاگی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا از رقابت‌ها کنار رفتند، اما در رقابت‌های داخلی قهرمان شدند.

آندره آ استراماچونی در مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت اعلام کرد که این فصل از اینتر انتظار می‌رود هم در رقابت‌های داخلی و هم در اروپا قهرمان شود.

استراماچونی درباره شروع سخت اینتر در فصل جاری گفت: "من نظرم تغییر نکرده، همان‌طور که در ابتدای فصل فکر می‌کردم، نظرم را عوض نمی‌کنم. اینتر از نظر ترکیب و پتانسیل قوی‌ترین در سری A و یکی از بهترین‌های اروپا است. مقابل جنوا، مونزا و در نیمه دوم دربی، نراتزوری در سطحی که مقابل آتالانتا و منچسترسیتی دیدیم، بازی نکردند. اما مسئله مربوط به اشتیاق است. اینتر واقعی را در منچستر دیدید، موضوع مربوط به ذهن و انتظارات بیشتر است."

2086400

او درمورد انتظارات از اینتر برای کسب دوگانه گفت: "در فصل 23-2022، اینتر قهرمانی را به ناپولی‌ واگذار کرد که در حد و اندازه خودش نبود و از نظر ذهنی در لیگ قهرمانان فوق‌العاده بود. فصل گذشته برعکس شد: مغز، روح و قلب اینتر اسکودتو را می‌خواست و حذف تلخ و زودرس در اروپا از راه رسید. این اولین فصلی است که اینتر به دلیل ارزش و بازیکنانی که دارد مجبور به برآورده کردن کسب دوگانه است. گامی که اینتر باید و واقعا می‌تواند به‌عنوان یک تیم، مربی و باشگاه بردارد."

در این گفتگو از استراماچونی سوال شد که اگر زلاتان ابراهیموویچ را ملاقات کند از او چه سوالی می‌پرسد؟ استراماچونی گفت: "من از او می‌پرسم که چگونه روش تأثیرگذاری‌اش بر شرایط از نظر ذهنی تغییر کرده است. چون در حال حاضر واضح است مانند زمانی که بازیکن بود، فکر نمی‌کند."

دیدگاه‌ها