کد خبر : 2072299 | 05 مهر 1403 ساعت 07:15 | 26.6K بازدید | 32 دیدگاه

دالو: هربار که رونالدو را می‌بینم غنی‌تر می‌شوم!

دیوگو دالو، مدافع راست تیم ملی پرتغال، از هم‌اتاقی بودن با رونالدو احساس خوشحالی می‌کند و می‌گوید هر بار چیزهای جدیدی از او یاد می‌گیرد.

دالو: هربار که رونالدو را می‌بینم غنی‌تر می‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، دیوگو دالو، مدافع راست منچستریونایتد و تیم ملی پرتغال، یکی از صمیمی‌ترین رفقای کریستیانو رونالدو در سه سال اخیر بوده و به واسطه هم‌اتاقی بودن با رونالدو در منچستریونایتد و تیم ملی پرتغال، اظهارات جالب توجهی در خصوص کاپیتان تیم ملی کشورش مطرح کرد.

دالو در جدیدترین گفت‌وگوی خود در TNTsport مقابل ریو فردیناند نشست و در خصوص هم‌اتاقی بودن با رونالدو صحبت‌های جالبی به زبان آورد. او ابتدا درخصوص شباهت‌های خودش و رونالدو گفت: "چیزهای زیادی در سال‌های اخیر از او یاد گرفته‌ام. هر بار که به اردوی تیم ملی می‌آید و چند روزی را باهم سپری می‌کنیم، احساس می‌کنم از گذشته غنی‌تر شده‌ام. منظورم مسائل مالی و پول نیست. او به من پول نمی‌دهد. اما از نظر شخصی، می‌توانید هر فضایی را در اختیارش قرار دهید و رونالدو اگر واقعا با شما راحت است، او را با چیزهای جدیدی که یاد گرفتید ترک می‌کنید."

1953936

زندگی‌ حرفه‌ای، استراحت منظم و به‌موقع رونالدو که فکر می‌کنم خود شما نیز در منچستریونایتد همه این موارد را از او دیده‌اید. واقعا خیلی خوش‌شانس هستم که با او هم‌اتاق شدم و این فرصت را بدست آوردم تا از او یاد بگیرم."

هر بار که اردوی تیم ملی تمام می‌شود، از بابت اینکه دیگر رونالدو را نمی‌بینم ناراحت هستم و روزشماری می‌کنم تا دوباره او را در اردوی بعدی ببینم. نه فقط من، بلکه همه بازیکنان ارتباط خوبی با رونالدو دارند."

دیدگاه‌ها