کد خبر : 2072298 | 04 مهر 1403 ساعت 23:02 | 100.1K بازدید | 7 دیدگاه

خدابنده‌لو: یاسین سلمانی حق دارد ناراحت باشد

محمد خدابنده‌لو در مورد شرایط رقابتی در پرسپولیس صحبت کرد.

خدابنده‌لو: یاسین سلمانی حق دارد ناراحت باشد

به گزارش "ورزش سه"، محمدخدابنده‌لو، هافبک پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش در دربی گفت: خدا را شکر برنده شدیم و واقعا مستحق برد بودیم. عالی بازی کردیم. دیر به حقمان رسیدیم، ولی همین که سربلند شدیم و ۳ امتیاز مهم را گرفتیم خیلی خوشحالیم. به هوادارانمان تبریک می‌گویم، واقعا ما را حمایت کردند و الان لایق این هستند که خوشحال باشند و شادی کنند. امیدوارم که در جام باشگاه‌های آسیا هم نتایج خوبی بگیریم.

او درباره رقابت بازیکنان پرسپولیس با یکدیگر گفت: پرسپولیس انقدر بزرگ است که هر بازیکنی که می‌آید باید خیلی تلاش کند‌. من هم امیدوارم که بتوانم در ادامه کار را بگیرم.

او درباره ناراحتی یاسین سلمانی از خط خوردن اسمش در این بازی گفت: خب طبیعتا باید ناراحت باشد. خیلی بد است که فوتبالیستی اسمش نباشد و ناراحت هم نباشد. مربی به او اعتقاد دارد ولی یک مقدار مصدومیت سال گذشته‌اش اذیتش کرده و قطعا در ادامه راه از یاسین هم استفاده می‌شود. باید به تصمیم مربی احترام گذاشت.

ویدئو: 354125

او درباره نحوه بازی استقلال در مقابل پرسپولیس گفت: استقلال بازی‌های قبل خیلی هجومی بازی می‌کرد ولی امروز هر یک ربع یک بار یک کرنر می‌گرفتند و باز عقب می‌نشستند. من انتظار داشتم استقلال هجومی بازی کند تا هوادارانش لذت ببرند. من الان خوشحالم حتی اگر برنده هم نمی‌شدیم هواداران از سبک بازی ما خوشحال هستند و لذت می‌برند و این از همه چیز برای ما و هواداران مهم‌تر است.

دیدگاه‌ها