کد خبر : 2072296 | 05 مهر 1403 ساعت 06:45 | 25.9K بازدید | 18 دیدگاه

اینترمیامی مقصد آخر نیست: آرژانتین در انتظار مسی

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، نمی‌خواهد در اینترمیامی بازنشسته شود و تصمیم دارد به باشگاه قدیمی خود بازگردد.

اینترمیامی مقصد آخر نیست: آرژانتین در انتظار مسی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از سوالات مطرح پیرامون لیونل مسی به آینده او مربوط می‌شود و اینکه آیا فوق ستاره 37 ساله در حال برنامه‌ریزی برای گام بعدی در حرفه منحصر به فرد خود است یا خیر.

این فوق ستاره فوتبال از سال 2023 در لیگ ام‌ال‌اس آمریکا بازی می‌کند اما ظاهرا برای مدت زیادی در آنجا نخواهد ماند.

واقعیت این است که قرارداد قهرمان آرژانتینی با اینترمیامی در پایان سال 2025 به پایان می‌رسد. طبق گزارش‌های منتشر شده از اسپانیا، مسی برنامه‌ای برای تمدید آن ندارد.

2086395

آنطور که روزنامه کاتالونیایی "ال‌ناسیونال" گزارش می‌دهد، برنده 8 توپ طلا از قبل تصمیم گرفته به کشور خود بازگردد. مسی نمی‌خواهد دوران حرفه‌ای خود را در میامی به پایان برساند و هدف او امضای قرارداد با باشگاه نیوولز اولد بویز است.

مسی کار خود را در این باشگاه واقع در شهر روساریو آرژانتین آغاز کرد و تا 13 سالگی در آنجا بازی کرد. او سپس به اروپا رفت و به بارسلونا پیوست، جایی که بیش از 20 سال در آنجا ماند و دوران فراموشی نشدنی‌ای را شکل داد.

بر اساس این گزارش، آرزوی او خداحافظی‌‌ از فوتبال با پیراهن نیوولز اولد بویز است. با وجود موفقیت‌های چشمگیر، او هرگز باشگاه قدیمی خود را فراموش نکرده است. او در دوران حضورش در بارسا در سال 2016 گفت: "اگر فردا به آرژانتین برگردم، کاری که دوست دارم انجام دهم، فقط بازی کردن برای نیوولز است."

دیدگاه‌ها