کد خبر : 2072295 | 04 مهر 1403 ساعت 22:57 | 41.1K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس همیشه هجومی بازی می‌کند؛

علی علیپور: آقای نکونام افتخار ایران است

علی علیپور می‌گوید دیدار ابتدای او با جواد نکونام به خاطر احترام به یک بازیکن ملی بود.

علی علیپور: آقای نکونام افتخار ایران است

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور، مهاجم تیم پرسپولیس، بعد از بازی با استقلال اظهار داشت: من به شما خسته نباشید می‌گویم. بازی خیلی خوبی بود‌. در نیمه اول فرصت‌های خوبی داشتیم که روی واکنش‌های حسینی تبدیل به گل نشد، اما در ادامه تمرکز خود را تا پایان مسابقه حفظ کرده و به آنچه می‌خواستیم رسیدیم.

علیپور در مورد نمایش تهاجمی تیم پرسپولیس عنوان کرد: سیستم ما همیشه هجومی بوده و می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم. طبق خواسته‌های کادر فنی و تمرینات طول هفته آماده این بازی بودیم و خدا را شکر به هدف خود رسیدیم.

مهاجم سرخپوشان درباره سوالی پیرامون عملکرد تدافعی تیم استقلال گفت: مطابق آنالیز کادر فنی، راه‌های رسیدن استقلال به دروازه پرسپولیس را به خوبی بستیم. عملکرد خوبی در دفاع و حمله داشتیم و نتیجه در نهایت چیزی شد که ما می‌خواستیم.

ویدئو: 354133

او با اشاره به دیدار ابتدای بازی با جواد نکونام، سرمربی استقلال توضیح داد: آقای نکونام یک بازیکن ملی است و افتخارات زیادی داشته. در تیم ملی و سطح اول لیگ اسپانیا سابقه بازی زیادی دارد. من هم مانند بازیکنان دیگر با او سلام و علیک کردم.

علی علیپور در خصوص پیشرفتش نسبت به ایتدای فصل گفت: از محبت شما ممنون هستم. تیم در فصل نقل و انتقالات تغییرات زیادی داشته و رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان دارد. در ابتدای فصل نیز در دوره بدنسازی بودیم و نیاز بود چند بازی بگذرد تا به‌ هماهنگی لازم برسیم. در حال حاضر نیز تا جایی به این هماهنگی رسیده‌ایم، اما جا دارد شرایط بهتر شود و صددرصد نیز این اتفاق می‌افتد.

دیدگاه‌ها