کد خبر : 2072290 | 04 مهر 1403 ساعت 22:44 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

همیشه خدا به جای من صحبت می‌کند؛

مهری: برد با پرسپولیس لذت بخش بود

سعید مهری می‌گوید هواداران پرسپولیس از زمان عقد قرارداد از او حمایت کرده‌اند.

مهری: برد با پرسپولیس لذت بخش بود

به گزارش "ورزش سه"، سعید مهری دقایقی پس از ورود خود به زمین موفق شد یک پنالتی برای پرسپولیس بگیرد تا حسین کنعانی گل برتری سرخ‌ها در این مسابقه را به ثمر برساند. او پس از پایان بازی در واکنش به اینکه سرنوشت بازی را تغییر داد، گفت: خدا را شکر که توانستیم سه امتياز بازی را بگیریم. نظر خاصی راجع به این موضوع ندارم. همیشه خیلی قضاوت می‌شوم و خیلی تحت فشار بودم، اما خدا همیشه به جای من صحبت می‌کند. بهتر است من دیگر صحبت نکنم.

او در خصوص پیروزی در دربی با پیراهن پرسپولیس گفت: خیلی لذت‌بخش بود. اولین بازی‌ام با پیراهن‌ پرسپولیس، اولین بردم و بردمان در دربی خیلی اتفاق خوبی بود و خیلی خوشحالم. امیدوارم ادامه‌دار باشد و هفته بعد هم در بازی‌های آسیایی بتوانیم یک نتیجه خوب کسب کنیم و این شرایط ادامه‌دار باشد.

مهری در واکنش به اینکه از زمان حضور در پرسپولیس تحت فشار بود، عنوان کرد: جابجا شدن از تیم رقیب سختی‌هایی دارد، اما از روزی که من قرارداد را بستم، کل هواداران پرسپولیس من را حمایت کردند. دم‌شان گرم، دستشان را می‌بوسم. انشالله که این روند ادامه‌دار باشد و من هم بتوانم به تیم کمک کنم.

او در خصوص بازی در یک پست جلوتر گفت: یک تصمیم تاکتیکی بود. دوست داشتیم بازی را ببریم و به همین خاطر آقای گاریدو خواستند که کمی جلوتر بازی کنم. خدا را شکر.

مهری در پاسخ به اینکه آیا به بازی در پست مهاجم علاقه دارد، گفت: مهاجم نبودم، پشت فوروارد بودم و آن پست هم قبلا بازی کرد‌ه‌ام.

وی در پایان در مورد رقابت بازیکنان در پرسپولیس و نیمکت‌نشینی برخی از ستاره‌ها گفت: همه بازیکنان پرسپولیس بازیکنان بزرگی هستند و پتانسیل این را دارند که هم فیکس تیم باشند و هم بازیکن تیم ملی باشند. اتفاقا این خیلی خوب است که رقابت باشد. این باعث می‌شود همه بازیکنان پیشرفت کنند.

دیدگاه‌ها