کد خبر : 2072287 | 04 مهر 1403 ساعت 22:45 | 105.9K بازدید | 0 دیدگاه

منتظر محمد به شکست استقلال طعنه زد

استوری کنایه‌آمیز ستاره عراقی خطاب به نکونام

پس از شکست استقلال در دربی، منتظر محمد یک استوری کنایه‌آمیز را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

استوری کنایه‌آمیز ستاره عراقی خطاب به نکونام

به گزارش "ورزش سه"، منتظر محمد، بازیکن جوان و عراقی که در زمان حضورش در استقلال نتوانست نظر جواد نکونام، سرمربی این تیم، را جلب کند، پس از جدایی از آبی‌پوشان به مس رفسنجان پیوست و درخشش خوبی داشت. این بازیکن که به صورت قرضی به مس رفسنجان منتقل شده بود، عملکرد بسیار چشمگیری داشت و در جام حذفی مقابل تیم سابق خود، استقلال، نیز گل پیروزی‌بخش مس را به ثمر رساند. این گل باعث شد تا منتظر محمد توجهات بیشتری را به خود جلب کند.

پس از پایان قرارداد قرضی‌اش، منتظر محمد به تمرینات آبی‌پوشان بازگشت، اما جواد نکونام همچنان تصمیم گرفت او را در تیم خود نخواهد. در نتیجه، استقلال قرارداد این بازیکن را به صورت یک‌طرفه فسخ کرد و منتظر مجبور به ترک این تیم شد. علی خطیر که خود این بازیکن عراقی را در دوران مدیریتش به استقلال آورده بود، پس از آنکه مدیرعامل نساجی شد، منتظر محمد را به این تیم برد و او اکنون در نساجی مازندران بازی می‌کند.

با این حال، دقایقی پس از شکست استقلال در دربی پایتخت مقابل پرسپولیس، منتظر محمد یک استوری کنایه‌آمیز در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که پس از مدتی آن را حذف کرد. این استوری که به نظر می‌رسید به باخت استقلال در دربی و احتمالاً به تصمیمات جواد نکونام کنایه می‌زد، بلافاصله با واکنش هواداران روبرو شد. منتظر در این استوری به آسمان اشاره کرده بود که شاید به نوعی به نقد غیرمستقیم نکونام مرتبط بوده باشد.

2086380

حرکت کنایه‌آمیز منتظر محمد به خوبی نشان می‌دهد که این بازیکن جوان هنوز از تصمیمات گذشته کادر فنی استقلال و به ویژه جواد نکونام دل‌خوش نیست و با این حرکت قصد داشته تا انتقاد خود را به نوعی نشان دهد. استوری او هرچند حذف شد، اما موجی از واکنش‌ها و گمانه‌زنی‌ها را در فضای مجازی برانگیخته است.

دیدگاه‌ها