کد خبر : 2072281 | 05 مهر 1403 ساعت 04:44 | 15.2K بازدید | 2 دیدگاه

نوری شاهین در مرز انفجار: بی‌خیال این سوال شوید!

نوری شاهین، سرمربی دورتموند در واکنش به سوالی در خصوص استفاده از مارسل سابیتزر در پست غیرتخصصی عصبانی شد و واکنش نشان داد.

نوری شاهین در مرز انفجار: بی‌خیال این سوال شوید!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند بعد از شکست سنگین ۵-۱ مقابل اشتوتگارت در هفته چهارم رقابت‌های بوندسلیگا، جمعه شب میزبان بوخوم خواهد بود. شاگردان نوری شاهین تا اینجای مسابقات با دو برد، یک مساوی و یک شکست با ۷ امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارند.

نوری شاهین، سرمربی زنبورها، در کنفرانس‌ خبری پیش از بازی گفت: "بعد از شکست مقابل اشتوتگارت، سعی کردیم از نظر روحی_روانی تیم را آماده این بازی کنیم. چاره‌ای جز پیروزی نداریم تا واکنش خوبی به آن شکست غیرمنتظره نشان داده باشیم. در آن بازی روز خوبمان نبود و باید این نتیجه را در بازی مقابل بوخوم جبران کنیم."

نوری شاهین بار دیگر با سوالی مبنی بر چرایی استفاده از برخی بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی، علی‌الخصوص مارسل سابیتزر، مواجه شد و با عصبانیت پاسخ داد: "این سوال تکراری را هر هفته می‌پرسید.

واقعا سوال بهتری برای پرسیدن نیست که دغدغه بازی سابیتزر در پست غیرتخصصی را دارید و هر هفته آن را تکرار می‌کنید؟ لازم نمی‌دانم هر هفته در این مورد صحبت کنم."

دیدگاه‌ها