کد خبر : 2072276 | 04 مهر 1403 ساعت 22:14 | 116.9K بازدید | 0 دیدگاه

چاره کار سرمربی خارجی و مدیر ورزشی است

پاشازاده: خجالت بکشید و همه‌ باهم بروید!

کاپیتان سابق استقلال می‌گوید مدیران و سرمربی استقلال همه باهم باید بروند تا شرایط درست شود.

پاشازاده: خجالت بکشید و همه‌ باهم بروید!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده که یکی از پیشکسوتان حاضر در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک بود و دربی را از نزدیک تماشا کرد، بعد از شکست استقلال به مدیران باشگاه و جواد نکونام حمله کرد و مطالب عجیبی را بر زبان آورد.

او گفت: به نظر من دیگر بس است! جمع کنید و بروید! برای شما تنها چیزی که مهم نیست، طرفدار است. مردم خسته شده‌اند. من خجالت کشیدم. دیگر نمی‌شود گفت در بازی چه شد. هم مدیریتی و هم فوتبالی داریم می‌بازیم و عقب می‌افتیم. امسال گفتیم خصوصی شد و هلدینگ پشت تیم هست، اما از اول مدام ضعیف عمل می‌کنیم و بهانه می‌گیریم. بس است دیگر، مردم خسته شده‌اند. جمع کنید و همه‌تان بروید. همه‌تان! بگذارید این مردم فکرشان آزاد شود. من اینجا دیدم چه حالی داشتند.

او درباره اینکه مقصر کیست، بیان کرد: همه‌شان مقصر هستند، وقتی می‌بازیم همه باهم مقصر هستند. پیرزن 80 ساله داشت سکته می‌کرد. خجالت بکشید، مردم خسته شده‌اند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که چاره کار چیست، گفت: مربی خارجی یا هرچیزی که هست. همه باید باهم بروند. نظر مردم هم فکر کنم همین باشد. عدم مدیریت مشخص است. معلوم است اگر در خانواده اختلاف باشد، می‌پاشد. یک مدیر ورزشی نداریم. مدام آدم‌های کوچک می‌آوریم و نتیجه این می‌شود.

پاشازاده افزود: هرجا پول هست، مافیا بیشتر است. واقعا خسته کننده است.

وی افزود: من از طرف باشگاه استقلال از طرفداران معذرت می‌خواهم. در این تیم زحمت کشیدم و دوست داشتم خوشحالی طرفداران را ببینم. عیب ندارد، باختیم اما کاری کنیم. یک اتفاقی بیفتد. نه کسی استعفا می‌دهد و نه کسی می‌رود. خودتان استعفا بدهید.

دیدگاه‌ها