کد خبر : 2072270 | 04 مهر 1403 ساعت 22:01 | 46.8K بازدید | 0 دیدگاه

کنفرانس خبری شاید در تهران

فوری: نکونام از حضور در نشست خودداری کرد

سرمربی استقلال از حضور در نشست خبری پس از دربی پایتخت خودداری کرد.

فوری: نکونام از حضور در نشست خودداری کرد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که خبرنگاران حاضر در کنفرانس خبری استادیوم امام خمینی (ره) اراک منتظر حضور جواد نکونام بودند تا سوالات خود را از وی طرح کنند و نظر او را درباره بازی جویا شوند، او از حضور در کنفرانس خودداری کرد.

پس از شکست استقلال در دربی و عدم حضور جواد نکونام در نشست خبری، یکی از اعضای تیم رسانه‌ای استقلال به محل نشست خبری آمد و اعلام کرد که نکونام عذرخواهی کرده و به دلیل شرایط خاص پس از بازی نمی‌تواند در این نشست حضور یابد.

او به خبرنگاران اطمینان داد که نکونام در اولین فرصت ممکن یک کنفرانس خبری در تهران برگزار خواهد کرد تا به سوالات رسانه‌ها و هواداران پاسخ دهد.

استقلال در دربی 104 مقابل پرسپولیس شکست خورد و این نتیجه به‌ویژه با توجه به اعتراضات شدید هواداران، فشارهای بیشتری را روی نکونام و تیمش وارد کرد. با وجود این شرایط، سرمربی استقلال تصمیم گرفت که به جای حضور در نشست خبری بلافاصله پس از بازی، ابتدا اوضاع تیم را بررسی کند و سپس در یک زمان مناسب‌تر، در تهران با خبرنگاران گفتگو کند.

استقلال در بازی بعدی خود باید به مصاف السد قطر در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برود. این دیدار که در قطر برگزار می‌شود، برای استقلال اهمیت زیادی دارد و نتیجه آن می‌تواند تأثیر مستقیم بر آینده جواد نکونام در این تیم داشته باشد. هواداران استقلال با نگرانی منتظر واکنش تیمشان به این شکست و عملکرد در بازی حساس مقابل السد هستند.

دیدگاه‌ها