کد خبر : 2072259 | 04 مهر 1403 ساعت 21:47 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

همه بازیکنان ما کیفیت یکسانی دارند؛

پیروانی: ما پرسپولیسیم، قهرمان ایران!

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس می‌گوید میزبانی اراک قابل قبول رقم خورد.

پیروانی: ما پرسپولیسیم، قهرمان ایران!

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس پس از برد سرخپوشان در کنار زمین مصاحبه‌ای را انجام داد و در ابتدای صحبت‌هایش با تبریک به بازیکنان پرسپولیس و خسته نباشید به استقلال اظهار داشت: سلام و عرض ادب خدمت هموطنان عزیزم، جا دارد درگذشت معدنچیان را تسلیت بگویم. به نظرم هر دو نیمه بازی خوبی بود و ما بهتر بازی کردیم. تبریک می‌گویم به هواداران در سراسر ایران و همچنین کادرفنی و بازیکنان. یک تشکری هم از میزبانی خوب اراک دارم و خداراشکر همه چیز ختم به خیر شد.

او در مورد نتایج ضعیف پرسپولیس در اراک اظهار داشت: این چیزها در کتاب‌ها و خرافات است. فوتبال بازی کنی نتیجه می‌گیری و ما هم فوتبال بازی کردیم و نتیجه گرفتیم.

پیروانی در خصوص غیبت اورونوف و العملود و مصدومیت عالیشاه عنوان کرد: ما بازیکنان خوبی گرفتیم و هرکسی در زمین بازی می‌کند باید سر بگذارد. بازیکنانی که بازی نکردند هم اگر بود خوب بازی می‌کرد. ما پرسپولیس هستیم و قهرمان چند ساله ایرانیم، چند بازیکن را نداشتیم و دیدید که خوب بازی کردیم.

مدیر قرمزها در مورد وضعیت اورونوف توضیح داد: کادرفنی ما خیلی زحمت می‌کشد و آنها باید تصمیم بگیرند اما فکر کنم به بازی بعدی برسد.

وی با اشاره به وضعیت استادیوم اراک توضیح داد: خوب بود. غیر از دو سه تا صحنه که هر سال هست و قشنگ نبود اما به نظرم هواداران تیمشان را تشویق کردند مخصوصا هواداران پرسپولیس. متاسفانه ما نمی‌توانیم در آزادی بازی کنیم، این استادیوم برای ما افتخار است و ابهتی است و امیدوارم زودتر این ورزشگاه را درست کنند.

افشین پیروانی در خصوص عملکرد داوری گفت: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. هر دو تیم زحمت خود را کشیدند و امیدوارم موفق باشند.

دیدگاه‌ها