کد خبر : 2072257 | 04 مهر 1403 ساعت 21:44 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

فردا باید دستم را بخیه بزنم

فرشاد فرجی: امروز کنعانی را خیلی اذیت کردند

مدافع تیم پرسپولیس می‌گوید از گلزنی حسین کنعانی خیلی خوشحال شده است.

فرشاد فرجی: امروز کنعانی را خیلی اذیت کردند

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی مدافع تیم استقلال بعد از پیروزی مقابل استقلال در اولین گفت‌وگوی خود اظهار داشت: بازی سختی بود و دربی همیشه شرایط خاص خود را دارد. امروز در نیمه اول و دوم سوار بر بازی بودی و موقعیت خیلی خوبی داشتیم. الان هم خیلی خوشحالیم و این برد تقدیم به هواداران که در سرما و گرما همراه ما هستند.

وی در مورد مصدومیتش اظهار داشت: یک بازیکن استقلال فکر کنم آرش رضاوند وقتی قصد داشت توپ را دفع کند، ادامه استوکش خورد. حالا باید برویم تهران بخیه بزنیم.

او در خصوص مصدومیت‌های خود گفت: ما نسبت به هواداران وظیفه داریم و این هم منتی نیست وظیفه ماست.

فرجی درباره تقابل با ابوالفضل جلالی عنوان کرد: بازی خوبی بود و ابوالفضل جلالی هم بازیکن باکیفیتی است، خداراشکر سربلند شدیم.

مدافع راست پرسپولیس در مورد پیروزی با وجود غیبت دو بازیکن گفت: ببینید ما امسال تیم خوب و باکیفیتی داریم و بازیکنان خیلی خوبی هم اضافه شدند. اورونوف و العملود بازیکنان باکیفیتی هستند اما دیگر بازیکنان هم چیزی کم ندارند و امروز هم همه بهترین بازی خودشان را ارائه دادند.

این بازیکن در خصوص کار کردن با گاریدو گفت: ایشان رزومه مشخصی دارند و در سطح اول تیم‌های دیگر کار کردند. یکسری اطلاعات نسبت به لیگ داشتند و یکسری اطلاعات هم بازیکنان داشتند. ایشان خیلی خوب قلق لیگ ایران را پیدا کردند، در تمرین و بازی خیلی سختگیر و جدی هستند و همیشه می‌گویند که جدی باشید. بسیار آدم باشخصیت و مهربان هستند و روانشناس فوق‌العاده هستند و رفتار عالی با همه دارند.

فرشاد فرجی در مورد زدن پنالتی کنعانی عنوان کرد: حسین پنالتی زن اول ماست. امروز زیادی بنده خدا را اذیت کردند و خیلی خوشحال شدم گل زد. پنالتی را هم سعید مهری گرفت که یک مدت تحت فشار بود.

دیدگاه‌ها