کد خبر : 2072230 | 04 مهر 1403 ساعت 20:08 | 14.3K بازدید | 17 دیدگاه

تأیید شد: محرومیت 75 درصدی هواداران سپاهان

باشگاه سپاهان از تأیید محرومیت سه چهارم سکوهای استادیوم فولادشهر در بازی با تراکتور خبر داد.

تأیید شد: محرومیت 75 درصدی هواداران سپاهان

به گزاش "ورزش سه"، پس از حضور دوباره هوادار هتاک و جنجالی سپاهان در بازی این تیم برابر ملوان، اصفهانی‌ها از سوی کمیته انضباطی نقره داغ شدند. این هوادار مسن که پس از توهین زشت به هوادارن زن پرسپولیسی به مدت 10 سال از حضور در ورزشگاه‌ها محروم شده بود، در بازی اخیر این تیم در فولادشهر رویت شد.

پس از این اتفاق بود که کمیته انضباطی از محرومیت 75 درصدی هواداران سپاهان در بازی بعدی این تیم برابر تراکتور که روز جمعه برگزار می‌شود، خبر داد. اصفهانی‌ها در تلاش بودند تا با اعتراض به این حکم، ظرفیت ورزشگاه را برای این بازی افزایش دهند که با اعلام رسمی باشگاه، این تلاش بی‌نتیجه ماند.

سپاهان در اطلاعیه رسمی خود نوشته است:

به اطلاع هواداران عزیز تیم سپاهان می‌رساند علی‌رغم پیگیری‌های حقوقی باشگاه در خصوص رأی کمیته محترم انضباطی، این رأی در خصوص محرومیت ۷۵ درصدی سپاهان از حضور تماشاگران در دیدار سپاهان و تراکتور در هفته ششم لیگ برتر لازم‌الاجراست و در صورت عدم رعایت، جریمه‌های سنگین‌تری در انتظار باشگاه سپاهان خواهد بود.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تمام پیگیری‌های لازم را از طریق نهادهای قضایی و حقوقی فدراسیون فوتبال انجام داده اما ضرورت دارد در خصوص رأی صادر شده، تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از محرومیت‌های احتمالی آتی صورت گیرد لذا بر اساس رأی اعلامی کمیته انضباطی، در مسابقه  پیش‌رو سپاهان مقابل تراکتور  سایت بلیت‌فروشی با محدودیت تعداد بلیت، در دسترس هواداران خواهد بود.

بدین‌وسیله از هواداران عزیز خواهشمندیم به منظور حضور در بازی روز جمعه تنها با تهیه بلیت در ورزشگاه حضور پیدا کنند و در راستای جلوگیری از هرگونه محرومیت احتمالی، در خصوص عدم حضور افراد بدون بلیت به ورزشگاه، اطلاع‌رسانی لازم را صورت دهند. بدیهی است به دلیل حکم اعلامی، از حضور افراد فاقد بلیت در بازی روز جمعه از سوی عوامل برگزاری مسابقه، جدا ممانعت به عمل خواهد آمد.

همچنین ضمن تشکر از همکاری نهادهای محترم انتظامی، از کلیه عوامل حاضر در ورزشگاه خواهشمندیم با توجه به مخاطرات عدم رعایت رأی کمیته انضباطی، از ورود افراد بدون بلیت به ورزشگاه جلوگیری نمایند.

دیدگاه‌ها