کد خبر : 2072228 | 04 مهر 1403 ساعت 19:57 | 11.9K بازدید | 31 دیدگاه

موقعیت بزرگ دربی برای استقلال: امان از تیرک!

استقلال یکی از بهترین بخت‌های گلزنی در نیمه اول را از دست داد و ضربه جلالی به تیرک دروازه برخورد کرد.

موقعیت بزرگ دربی برای استقلال: امان از تیرک!

به گزارش "ورزش سه"، شاید اگر ابوالفضل جلالی کمی خوش شانس بود، اکنون می‌توانست نام خود را به عنوان اولین گلزن دربی شماره 104 به ثبت برساند ولی ضربه تماشایی وینگ بک چپ آبی‌ها به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

این فرصت از مقابل دروازه استقلال آغاز شد. میلاد زکی‌پور با یک ارسال بلند به زمین پرسپولیس، قصد داشت تا توپ را به بلانکو برساند که توپ با عبور از بالای سر او و مدافع پرسپولیس، با تأثیرگذاری ماشاریپوف به سمت راست رفت.

رامین رضاییان بلافاصله توانست توپ را از آن خود کند و با یک ارسال به روی دروازه، اسلامی را صاحب فرصت کند که پس از ضربه سر او، توپ ارتفاع گرفت و با مشت گندوز به پشت محوطه جریمه انداخته شد.

ابوالفضل جلالی که مترصد دریافت توپ بود، ابتدا با پای راست یک کنترل بد داشت و توپ از او فاصله گرفت اما توانست در پشت محوطه جریمه بچرخد و توپ را روی پای چپش بیاورد.

مدافع آبی‌ها که در موقعیت شوت‌زنی قرار گرفته بود، با یک ضربه محکم روی پای چپ، دروازه حریف را تهدید کرد که ضربه تماشایی جلالی به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

جلالی که برای اولین بار در این فصل از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفته است، فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه پرسپولیس داشت ولی ضربه دیدنی او با بدشانسی به تیرک برخورد کرد و وارد دروازه نشد.

دیدگاه‌ها