کد خبر : 2072195 | 04 مهر 1403 ساعت 18:22 | 154.3K بازدید | 178 دیدگاه

ایوب هم مثل اورونوف نرسید؛

ترکیب پرسپولیس برای دربی اعلام شد

خوان کارلوس گاریدو یازده بازیکن ترکیب اصلی پرسپولیس در دربی را انتخاب کرد.

ترکیب پرسپولیس برای دربی اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ بیست و چهارم، استقلال در ورزشگاه امام خمینی اراک میزبان پرسپولیس در دربی ۱۰۴ است.

پرسپولیس از ابتدای فصل با هدایت گاریدو به ترکیب ثابتی نرسیده و هر بازی بنا بر اتفاقات آن هفته ترکیب ابتدایی این تیم دستخوش تغییراتی می‌شد. در این دربی پرسپولیس اورونوف و پورعلی‌گنجی را در اختیار ندارد و ایوب العملود نیز شرایط بازی در ترکیب ثابت را پیدا نکرده است.

*در چارچوب دروازه پرسپولیس، آلکسیس گندوز قرار گرفته است. جانشین بیرانوند در سه بازی اخیر برابر فولاد، الاهلی و آلومینیوم نمایش خوبی داشته و امیدوار است در اولین دربی‌اش نمایش بسیار خوبی داشته است.

*در قلب خط دفاعی پرسپولیس حسین کنعانی و گئورگی گولسیانی بازی می‌کنند. در غیاب ایوب العملود، فرشاد فرجی مثل بازی قبلی دفاع راست پرسپولیس است‌ و در سمت چپ خط دفاعی، در غیاب مهرداد محمدی در استقلال، میلاد محمدی برادر او، دفاع چپ سرخپوشان است.

*مسعود ریگی هافبک دفاعی پرسپولیس است و کمی جلوتر سروش رفیعی بعد از یک بازی نیمکت‌نشینی به ترکیب اصلی بازگشته است. با ورود سروش، محمد خدابنده‌لو از ترکیب خارج شده است.

*در غیاب اوستون ارونوف، فرشاد احمدزاده وارد ترکیب شده و وینگر راست است. وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس به عنوان وینگر چپ بازی می‌کند.

*در خط حمله پرسپولیس امید عالیشاه، کاپیتان سرخپوشان به عنوان مهاجم سایه کار می‌کند و علی علیپور که ۴ گل به استقلال زده نیز تک مهاجم تخصصی ترکیب گاریدو است.

*سعید صادقی و یاسین سلمانی دو بازیکنی هستند که از لیست خط خورده‌اند و مرتصی پورعلی گنجی و اوستون اورونوف نیز به علت مصدومیت دور از ترکیب اصلی هستند.

ترکیب پرسپولیس به این شرح است:
آلکسیس گندوز، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، میلاد محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و علی علیپور

2086197

دیدگاه‌ها