کد خبر : 2072180 | 04 مهر 1403 ساعت 17:05 | 32.7K بازدید | 23 دیدگاه

همه حواس‌ها به اورونوف بود، اما جلال اینجاست:

مهره‌ کلیدی استقلال در سکوت و آرامش!

جلال‌الدین ماشاریپوف بازیکن تاثیرگذار استقلال در دربی خواهد بود.

مهره‌ کلیدی استقلال در سکوت و آرامش!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره ازبکستانی استقلال با کوله‌باری از تجربه و البته توانایی فنی قابل توجه می‌تواند برگ برنده استقلال در دربی پایتخت باشد و در کسب نتیجه این تیم را همراهی کند.

ماشاریپوف در بازی با الغرافه قطر و بازی‌های لیگ هنوز موفق به گلزنی و ارسال پاس گل نشده اما نقش محوری او در حملات، بازگشت به عقب و شرکت در کارهای دفاعی و پرس از جلو تیم حریف باعث شده تا به اعتقاد کارشناسان و هواداران فوتبال از او به عنوان یکی از بازیکنان شاخص استقلال در دربی یاد شود.

ماشاریپوف در غیاب هموطن خود اورونوف در ترکیب اصلی استقلال قرار خواهد گرفت و به نظر می‌رسد در این مسابقه با آزادی عمل بیشتر در تمام زمین سرکشی می‌کند و علاوه بر زوج‌سازی با بازیکنان استقلال، در کارهای ترکیبی و انتقال توپ به بازیکنان خط حمله نیز نقش ویژه‌ای خواهد داشت.

2086147

کاپیتان تیم ملی ازبکستان دیدارهای حساسی را در رزومه ورزشی خود تجربه کرده و تحت تاثیر شرایط و جو دربی قرار نخواهد گرفت، تجربه بالای این بازیکن می‌تواند در دقایق مختلف مسابقه برای استقلالی‌ها کارساز باشد و نتیجه را به سود این تیم رقم بزند.

به احتمال زیاد ماشاریپوف در این مسابقه در پست هافبک هجومی به میدان برود و تا نیمه زمین خودی برای بازیگردانی به عقب برگردد.

دیدگاه‌ها