کد خبر : 2072173 | 04 مهر 1403 ساعت 16:31 | 8.6K بازدید | 4 دیدگاه

هنوز یک کار نیمه‌تمام دارم، طلای المپیک!

ستاره والیبال آمریکا و جهان صحبت‌های جسورانه‌ای انجام داد.

هنوز یک کار نیمه‌تمام دارم، طلای المپیک!

به گزارش "ورزش سه"، متئو اندرسون قطر پاسور والیبال آمریکا که برای کشورش سال‌های سال است بازی می کند در کانال یوتیوب تیم ملی والیبال آمریکا گفت:  اگر نتوانم به آرزوی مدال طلای خود در لس آنجلس جامه عمل بپوشانم، باز هم از آنچه در دوران حرفه ای ام به دست آورده ام راضی خواهم بود. با این حال، من معتقدم که می‌توانم حتی به دستاوردهای بیشتری برسم.

متیو اندرسون سال هاست که یکی از ارکان تیم ملی آمریکا بوده است. با وجود اینکه او در حال حاضر 37 سال سن دارد، پس از بازی‌های المپیک پاریس در ابتدا اعلام کرد که می خواهد تا بازی‌های المپیک بعدی که در سال 2028 در لس آنجلس برگزار می شود، بازی کند. او در کانال یوتیوب والیبال ایالات متحده تایید کرد که هنوز به اندازه کافی قوی است که بتواند والیبال را در سطح بالایی بازی کند.  

او ادامه داد: هنوز مدال طلای المپیک را نگرفته‌ام، برنده شدن هدف نهایی من است. من این شانس را دارم که هنوز بتوانم این کار را انجام دهم. از یک طرف فکر می‌کنم در سطح خوبی والیبال بازی می‌کنم، از طرف دیگر هنوز از نظر بدنی توانایی انجام این کار را دارم. متئو من هنوز سلامتی لازم برای انجام این کار را دارم و مهمتر از همه، احساس خوبی دارم.

2086132

او پیش از این دو مدال المپیک از جمله برنز پاریس و ریودوژانیرو و یک مدال برنز در مسابقات جهانی و موفقیت‌های متعدد در لیگ ملت‌ها (قبلاً در لیگ جهانی) کسب کرده است. با این حال، مجموعه کلکسیون او فاقد طلای المپیک است و احتمال کسب آن در مقابل تماشاگران خودی خود در 4 سال دیگر به این معنی است که او قصد دارد این چالش را انجام دهد.

متئو اندرسون درباره نقش خانواده در ادامه دادن با تیم ملی والیبال آمریکا افزود: همسرم و فرزندانم به من گفتند که می‌توانم روی آنها حساب کنم. آنها با من همراه هستند و همیشه از من حمایت خواهند کرد. به همین دلیل می‌توانم بگویم که هدف من کسب طلای المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس است.

دیدگاه‌ها