کد خبر : 2072170 | 04 مهر 1403 ساعت 16:29 | 19.4K بازدید | 34 دیدگاه

پایان شایعات: عباس‌زاده از نساجی جدا شد

نامه رسمی جدایی عباس‌زاده از نساجی مازندران در سازمان لیگ صادر شد.

پایان شایعات: عباس‌زاده از نساجی جدا شد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته شایعات متفاوتی در مورد فسخ قرارداد محمد عباس‌زاده شنیده می‌شد، اما حالا "ورزش سه" به سند فسخ قرارداد عباس‌زاده دست پیدا کرده است؛ نامه‌ای با تاریخ ۲۸ شهریور ماه و دو روز پیش از دیدار نساجی مقابل استقلال.

اخبار پیرامون کنار گذاشته شدن عباس‌زاده از تمرینات پیش فصل آغاز شد و در ادامه از گوشه و کنار خبر اصطکاک بین ساکت الهامی و کاپیتان تیمش شنیده می‌شد تا اینکه در کنفرانس بازی بعد از استقلال الهامی به طور مفصل دلایل کنار گذاشتن عباس‌زاده را توضیح داد و نتیجه را به کمیته انضباطی باشگاه محول کرد. باشگاه نساجی اما هیچ واکنشی در مورد فسخ قرارداد یا نتیجه کمیته انضباطی این بازیکن منتشر نکرد.

در روزهای اخیر شنیده شد باشگاه نساجی به صورت یکطرفه قرارداد عباس‌زاده را فسخ کرده است و حالا با سندی که به طور اختصاصی در اختیار ما قرار گرفته می‌توان روی این شایعات مهر تایید زد. در این سند علی خطیر مدیرعامل باشگاه شمالی عدم رعایت قوانین حرفه‌ای فی مابین را به عنوان دلیل اصلی فسخ قرارداد اعلام کرده و قرارداد این بازیکن را یکطرفه فسخ کرده است. باید دید حالا واکنش عباس‌زاده به این اتفاقات چه خواهد بود.

2086127

نساجی مازندران روز پنجشنبه در قزوین مهمان شمس آذر خواهد بود.

دیدگاه‌ها