کد خبر : 2072161 | 04 مهر 1403 ساعت 15:41 | 15K بازدید | 41 دیدگاه

انگار در پارک قدم می‌زدند

رئال در تعطیلات: نگرانی‌ها بی‌دلیل نبود

فرم بازی رئال از دقیقه 75 به بعد بازی با آلاوس و پس از بیرون رفتن ستاره‌های اصلی نگرانی‌ها در مورد قهرمان اسپانیا را بیشتر کرد.

رئال در تعطیلات: نگرانی‌ها بی‌دلیل نبود

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، همه چیز به وضوح مانند بازی فصل گذشته دو تیم پیش می‌رفت که رئال 5-0 برنده شد، اگرچه در آن موقعیت رئال مادرید قهرمان لیگ شده بود و به نوعی برای تفریح ​​وارد زمین شده بود. آلاوس حتی فصل قبل در حرکتی جوانمردانه و ورزشی برای رئال گارد افتخار زد. با این حال، دیشب، آلاوس تا آستانه وارد کردن یک شوک بزرگ به رئال پیش رفت. تا پنج دقیقه مانده به پایان، رئال 3-0 جلو بود ولی آلاوس در دو دقیقه دو گل به ثمر رساند و ترس بزرگی به قهرمان داد. برنابئو در نهایت بی‌تاب اتمام بازی بود و مدام به ساعت نگاه می‌کرد، زیرا رئال در آن لحظات پایانی دچار آشفتگی محض شده بود. 

بازی از زمانی که لوکاس واسکز کار را 1-0 کرد، در حالی که دقیقه اول بازی هنوز نگذشته بود برای رئال مادرید مثل یک پیاده روی در پارک بود. یک گل در نیمه نخست بعد از مدت‌ها و گلی با بازوبند کاپیتانی. لوکاس قبلاً بازوبند را برای چند دقیقه در بازی با لاس پالماس پوشیده بود. او حتماً با آن احساس راحتی نمی‌کرد، زیرا هر از چند گاهی می‌افتاد و مجبور بود آن را تنظیم کند.

2086115

سپس یک گل عالی از امباپه پس از همکاری بسیار خوب با بلینگام به ثمر رسید و هنگامی که رودریگو به محض شروع نیمه دوم، گل سوم را زد، بازی به همان بازی چند ماه پیش دو تیم شبیه‌تر شد.
بله، همه اینطور فکر می‌کردند. حتی آنچلوتی که با فکر کردن به بازی یکشنبه آینده در متروپولیتانو شروع به ایجاد تغییرات در تیمش کرد. او آنقدر راضی بود که به درخواست‌های هواداران در برنابئو پاسخ مثبت داد و وایخو را به زمین فرستاد. او حتی می‌خواست به بازیکن جوان تیمش خاکوبو رامون هم میدان بدهد، اما در آن لحظه بازی 3-1 شد و ترس به جان کارلتو افتاد.

2086114

هر طور که بود بازی 3-2 به سود میزبان تمام شد، اما رئال نمی‌تواند مسابقه‌ای را که در دقیقه 48 با نتیجه 3-0 برده است، به این شکل به پایان برساند. رئال نمی‌تواند پیش از شکار، پوست را بفروشد و اگر بتواند شش یا هفت گل بزند، باید این تعداد گل را بزند. رئالی که دیشب تماشا کردیم، هنوز در تعطیلات تابستان سیر می‌کرد و نگرانی‌ها پابرجا ماند.

دیدگاه‌ها