کد خبر : 2072155 | 05 مهر 1403 ساعت 02:44 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

گلادیاتور در کنار فراعنه

افتتاح آکادمی توتی در نزدیکی اهرام ثلاثه مصری‌ها

در پایتخت کشور مصر، فرانچسکو توتی یک آکادمی فوتبال برای جوانان مصری تاسیس کرده است.

افتتاح آکادمی توتی در نزدیکی اهرام ثلاثه مصری‌ها

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو توتی پیشکسوت و ستاره محبوب فوتبال ایتالیا که همیشه به عنوان یک چهره‌ وفا‌دار و خاص محسوب می‌شود، به کشور مصر سفر کرده و کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا و آاس رم، در این کشور یک مدرسه فوتبال تاسیس کرده است.

سفر توتی به قاهره با استقبال ویژه مصری‌ها همراه شده و در تصاویری که در این سفر منتشر شده، در قصر الکبابگی قاهره که در واقع مشهورترین رستوران مصر و یکی از برترین رستوران‌های قاره آفریقاست، میزی مجلل با غذاهای خاص مصری برای او چیدند.

2086095

فرانچسکو توتی که از چهره‌های خاص فوتبال جهان است، با اشرف صبحی وزیر ورزش و جوانان کشور مصر رفاقتی دیرینه دارد و از مدت‌ها قبل با یکدیگر در ارتباط بودند تا اینکه اکنون وزارت ورزش مصر در طی 2 ماه اخیر توتی را مجاب کرده تا در این کشور سرمایه‌گذاری کند و یک آکادمی فوتبال تاسیس کند و قرار است وزارت ورزش و جوانان مصر همراه با توتی، جوانان مصری را برای فوتبالیست شدن آماده کنند.

2086097

توتی در کلیپی که در فضای مجازی منتشر کرد، خطاب به مردم این کشور گفت: با هم بهترین‌ها را برای نسل جدید به ارمغان خواهیم آورد. شما را در زمین فوتبال می‌بینم و با هم یک مدرسه فوتبال درجه یک خواهیم ساخت!

دیدگاه‌ها