کد خبر : 2072154 | 04 مهر 1403 ساعت 14:46 | 8.3K بازدید | 11 دیدگاه

عبدی: انتظاراتی که از خیبر می‌‌‌‌رفت برآورده نشد

بازیکن تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد از عملکرد این تیم تا به اینجای کار دفاع کرد.

عبدی: انتظاراتی که از خیبر می‌‌‌‌رفت برآورده نشد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدی مدافع تیم خیبر خرم‌آباد درباره نتایج این تیم تا پایان هفته پنجم به خبرنگار ما گفت:

«با شرایط خوبی وارد لیگ برتر شدیم. تمرینات مناسبی داشتیم و با جذب بازیکنان باکیفیت برای این مسابقات آماده بودیم. در چند هفته‌ای هم که از لیگ گذشته نشان دادیم تیم شایسته‌ای هستیم. ما هفته اول هوادار را بردیم باخت‌هایمان مقابل دو تیم مدعی و قدرتمند سپاهان و تراکتور بود. فولاد و ذوب آهن نیز تیم‌هایی هستند که از همین ابتدای فصل در رتبه‌های بالای جدول قرار دارند. در کل می‌توانیم بگوییم نتایج خوبی گرفتیم. در این بین بازی با سپاهان را نیز همه دیدند که اشتباهات داوری چقدر در نتیجه بازی نقش داشت. هر دو گل سپاهان در آن بازی روی اشتباهات داوری بود و برد حق ما بود. حتی از تراکتور هم می‌توانستیم مساوی بگیریم.»

او درباره علت برکناری رضا مهاجری از هدایت خیبر عنوان کرد:
«خیبر یک تیم خصوصی است و با توجه به بازیکنانی که جذب شد انتظارات بیشتری از این تیم وجود دارد. از مالک باشگاه گرفته تا مردم خرم آباد همه فوتبال را می‌فهمند و دوست دارند تیم نتیجه بگیرد. خب با توجه به انتظاراتی که از تیم می‌رفت و برآورده نشد منجر به این شد که تصمیم به تغییر سرمربی تیم بگیرند.»

مدافع خیبر در خصوص کاپیتانی این تیم نیز توضیح داد:
«مهدی کیانی از همان ابتدای فصل که در اردوی تهران بودیم به توافق نهایی نرسید و جدا شد. در حال حاضر کاپیتان اول تیم صادق نادرپور است که البته چون ایشان گلر دوم است و بازی نمی‌کند، مهرداد کاپیتانی را بر عهده دارد.»

عبدی در پایان از آمادگی خیبر برای مصاف با آلومینیوم در چارچوب هفته ششم لیگ برتر خبر داد و گفت:
«بازی بعدی واقعا بازی سختی است. درست است که سرمربی تیم تغییر کرده، اما نکته مثبت این است که سرمربی جدید یکی از کمک‌های آقای مهاجری بوده و از تیم شناخت خوبی دارد و همین مسئله تاثیر تغییرات نیمکت روی عملکرد تیم در این بازی را به حداقل می‌رساند. امیدوارم با پیروزی در این بازی از شرایط فعلی که در آن قرار داریم خارج شویم.»

دیدگاه‌ها