کد خبر : 2072148 | 04 مهر 1403 ساعت 14:00 | 21.5K بازدید | 39 دیدگاه

هانسی به ختافه رسید

تعبیر یک رؤیا: فلیک این بازی عاشق بارسا شد

بارسلونا با مربی آلمانی خود امشب میزبان ختافه است، تیمی که هانسی فلیک از آن یک خاطره فراموش‌نشدنی دارد.

تعبیر یک رؤیا: فلیک این بازی عاشق بارسا شد

به گزارش "ورزش سه"، این مربی آلمانی 18 سال پیش در نوکمپ بود و از نزدیک بازی بارسا-ختافه را تماشا کرد. همان روز او به این نتیجه رسید که می‌خواهد یک روز مربی بارسلونا شود. دیداری که باعث شد او شیفته باشگاه کاتالان شود.

در 21 مارس 2006، هانسی فلیک تصمیم گرفت که می‌خواهد سرمربی بارسلونا شود. 18 سال او این آرزو را از روی سکوها داشت و امشب روی نیمکت بارسا برابر ختافه می‌نشیند. مطمئنا خاطرات زیادی برای سرمربی آلمانی زنده خواهد شد.

2086070

در آن زمان هانسی فلیک یک فروشگاه ورزشی در آلمان داشت و نماینده نایکی به عنوان بزرگترین فروشنده محصولات ورزشی این برند در کشور آلمان بود. نایکی هر ساله از او برای حضور در یک مسابقه زنده دعوت می‌کرد و در سال 2006 او بازی بارسا-ختافه را انتخاب کرد.

در آن بازی فرانک رایکارد مربی بارسا بود و برند شوستر نیز هدایت ختافه را برعهده داشت. هانسی فلیک چند ماه پیش و بعد از امضای قرارداد با بارسا در این رابطه توضیح داد: «وقتی بازی را دیدم، فکر کردم که یک روز می‌خواهم اینجا مربی شوم و به آن رسیدم.»
بارسا بازی را با گل‌های لودویک ژولی و دو گل اتوئو با نتیجه 3-1 از ختافه برد. بازیکنانی مانند ویکتور والدس، پویول، رونالدینیو، اینیستا و دکو بخشی از ترکیب بارسا در آن بازی بودند. بارسا در آن فصل فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شد.

دیدگاه‌ها