کد خبر : 2072143 | 04 مهر 1403 ساعت 13:32 | 16.3K بازدید | 15 دیدگاه

صلیبی تایید نشد

بیانیه رسمی سیتی در مورد مصدومیت رودری

باشگاه منچسترسیتی دقایقی پیش تایید کرد که رودری از ناحیه رباط زانو آسیب دیده، ولی مدت زمان مشخصی برای دوری او از میادین اعلام نکرد.

بیانیه رسمی سیتی در مورد مصدومیت رودری

به گزارش "ورزش سه"، در بیانیه باشگاه نه شدت مصدومیت و نه مدت زمان دوری رودری مشخص نشده است. دیروز پپ گواردیولا نیز گفته بود که شاید شدت مصدومیت رودری کمتر از تصورات باشد و مشکل او رباط صلیبی نباشد.

در بیانیه سیتی آمده است: «باشگاه منچسترسیتی می‌تواند تایید کند که رودری از ناحیه رباط زانوی راست خود آسیب دیده است. این مصدومیت در نیمه اول دیدار این هفته مقابل آرسنال در لیگ برتر رخ داد. هافبک ما این هفته پس از انجام آزمایشات اولیه در منچستر، برای مشاوره تخصصی به اسپانیا سفر کرد. ارزیابی برای تعیین میزان کامل آسیب‌دیدگی همچنان ادامه دارد. همه در باشگاه برای او آرزوی بهبودی سریع دارند. اخبار تکمیلی به‌روزرسانی خواهد شد.»

2086057

به این ترتیب ممکن است مشکل رودری مصدومیت رباط صلیبی نباشد و امیدواری‌ها به بازگشت او در ادامه فصل همچنان وجود داشته باشد. با این حال برخی منابع مثل آاس اسپانیا همچنان معتقدند رودری کل فصل را به خاطر این مصدومیت از دست می‌دهد.

سیتی با وجود رودری در میدان در اکثر بازی‌هایش در سال‌های اخیر شکست‌ناپذیر نشان داده و او یک رهبر بزرگ در میانه میدان قهرمان لیگ برتر و نیز تیم ملی اسپانیاست.

2086056

دیدگاه‌ها